Co pracodawca ma na myśli?
Rozszyfrowujemy oferty pracy.

 

Czytasz i nie wiesz: kto dał ogłoszenie? Jakie będziesz miał/ła obowiązki? Wiele napisano o wymaganiach, a Ty nie spełniasz wszystkich i nie wiesz czy masz aplikować? Nie mówią o wynagrodzeniu, ale wiele piszą o bonusach. Co lepsze: umowa o pracę czy zlecenie? Warto aplikować?

Stawiasz sobie takie pytania? Jeżeli tak, to ten warsztat jest dla Ciebie! 

 

Kiedy:   27.08., wtorek w godz. 14.00 - 15.30

Gdzie:   sala nr 100, piętro I,  gmach-siedziba Samorządu Studentów UW, ul. Krakowskie Przedmieście 24

Prowadzący:   Marta Piasecka, kierownik Biura Karier UW, doradca studentów i absolwentów
 

Zapisy:   Aby zapisać się na warsztat należy zgłosić swój udział poprzez przesłanie e-maila na adres: biurokarier@adm.uw.edu.pl 

Każdorazowo przed warsztatem wysyłamy wiadomość przypominającą o szczegółach warsztatu wraz z prośbą o potwierdzenie obecności. Pozwala to na wzięcie udziału w warsztatach osobom z listy rezerwowej.