Procedura zgłaszania oferty do Biura Karier UW

Wszystkie oferty zgłaszane do Biura powinny być zamieszczane w serwisie   www.biurokarier.edu.pl

Aby umieścić ofertę pracy, prosimy wejść na stronę  www.biurokarier.edu.pl
  w zakładkę "Strefa pracodawcy", a następnie utworzyć konto (przycisk 'Rejestracja', po lewej stronie). Po założeniu konta będą Państwo zarządzać swoimi ofertami oraz dodawać nowe.
 
Zamieszczanie ofert w bazie jest nieodpłatne.

W przypadku jakichkolwiek problemów związanych z rejestracją prosimy o kontakt:
biurokarier@adm.uw.edu.pl 
 
Jeżeli otrzymamy ofertę w wersji elektronicznej (Word), to wykorzystamy ją do dodatkowej promocji wysyłając maile do  potencjalnie wskazanych/lub przez nas identyfikowanych jednostek UW, kół naukowych, samorządów studenckich.
Wybrane oferty - tylko płatne dla studenta - umieszczane są również na specjalnym profilu facebooka UW.
 
Progniemy poinformować, że serwis z ofertami jest realizowany przez Międzyuniwersyteckie Centrum Informtyzacji (MUCI) a prowadzony wspólnie przez 6 uczelni:  Uniwersytet Warszawski (od 2009 r.), Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu (od 2012 r.), Uniwersytet Opolski i Uniwersytet Śląski (od 2013 r.).
W 2014 r. do wspólpracy przystąpiły: Uniwersytet Humanistyczno-Przyrodniczy w Siedlach oraz Uniwersytet Warmińsko-Mazurski w Olsztynie.
 
Zamieszczone w serwisie oferty są widoczne jednocześnie dla użytkowników ze wszystkich 6 uczelni, po zatwierdzeniu przez pracownka wskazanego przy rejestracji biura karier.