STAŻE, KONKURSY, STYPENDIA I WARSZTATY
Programy stażowe, konkursy, stypendia i warsztaty
Studencie, absolwencie – leciMY po więcej!
Dołącz do firmy, gdzie będziesz mieć odlotowe możliwości! Zapraszamy do aplikowania do jesiennej edycji programu Management Trainee 2024
w Biedronce. Przekonaj się, jak można rozwinąć skrzydła u największego pracodawcy w Polsce.
Management Trainee to prestiżowy program liderski, do którego zapraszamy absolwentów
i studentów ostatniego roku studiów, którzy marzą o dynamicznej i odważnej karierze zawodowej
w przyszłościowej branży retail. Jeśli chcesz rozkwitnąć zawodowo, rozwinąć kompetencje liderskie
oraz szybko awansować na stanowisko menadżerskie – dołącz do Biedronki.
Sprawdź, czy to właśnie Ciebie szukamy – zapoznaj się z profilem kandydata:
- jesteś absolwentem do 2-3 lat po studiach lub kończysz studia na kierunkach takich jak: zarządzanie, logistyka, łańcuch dostaw, finanse i rachunkowość, e-commerce, marketing, ekonomia, metody ilościowe, big data lub inne kierunki biznesowe;
- masz pierwsze doświadczenia zawodowe zdobyte w trakcie lub po studiach (praca, staże, organizacje studenckie);
- masz wysokie zdolności interpersonalne i umiejętność pracy zespołowej;
- posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2 i wyżej – wymóg konieczny;
- cechuje Cię determinacja oraz ambicja w osiąganiu celów i lubisz stale podnosić poprzeczkę;
- umiesz rozwiązywać problemy i widzisz się w zmiennym środowisku pracy;
- posiadasz umiejętność analitycznego i krytycznego myślenia;
- jesteś elastyczny/a i gotowy/a na zmiany.
Jesienna edycja Programu Management Trainee rozpocznie się w listopadzie 2024r. Uczestnicy pierwsze miesiące spędzą na intensywnym wdrożeniu do organizacji pracując w dedykowanych działach. W tej edycji będą to kluczowe obszary biznesowe: logistyka, łańcuch dostaw, zakupy oraz finanse. Po dwóch latach od rozpoczęcia pracy w Biedronce, uczestnicy, po pozytywnej ocenie efektów ich pracy, otrzymają awans na stanowisko młodszego menedżera.
Uczestnikom programu Management Trainee oferujemy zatrudnienie oparciu o umowę o pracę, ze stawką 8000 zł brutto na start. Ponadto, stażyści mogą liczyć na udział w dedykowanym programie rozwojowo-szkoleniowym, opiekę Mentora oraz atrakcyjny pakiet ponad 20 benefitów i świadczeń pozapłacowych, m.in. kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, dodatkowe zasilenia e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe i wiele innych!
Aplikuj już dziś do jednego z 4 działów w Biurze Głównym Biedronki w Warszawie i rozpocznij swoją karierę zawodową w strukturach największej sieci detalicznej w kraju. Podejmij wyzwanie! Rekrutacja trwa do końca września.
Dowiedz się więcej na: Management trainee – Praca w Biedronce i opinie pracowników – Praca w Biedronce
Konkurs na kampanię promującą wykonywanie bezpłatnych badań profilaktycznych w kierunku raka piersi połączony z programem stażowym dla studentów!
Lubisz kreatywne zadania? Interesujesz się tematami dotyczącymi zdrowia?
Weź udział w naszym konkursie i stwórz koncepcję kampanii promującej wykonywanie bezpłatnych badań profilaktycznych w kierunku raka piersi!
Do 6 września prześlij swój projekt w formie prezentacji wraz z harmonogramem – zgodnie z regulaminem konkursu.
Wygraj:
- 10 000 złotych (za zajęcie I miejsca) i płatny staż w Novartis Poland
- możliwość dalszej pracy nad pomysłem, który do nas zgłosisz
Na czym polega konkursu?
Twoim zadaniem jest stworzenie koncepcji kampanii edukacyjnej dotyczącej profilaktyki raka piersi. Idea kampanii powinna zwracać uwagę na istotę badań profilaktycznych we wczesnej diagnostyce raka piersi, a dobrane narzędzia mają promować ich wykonywanie wśród kobiet i zwiększyć zgłaszalność na badania diagnostyczne.
Istotne jest wykazanie, że Twój pomysł przyniesie pozytywną zmianę na poziomie ogólnopolskim lub regionalnym w kontekście profilaktyki raka piersi. Propozycja konkursowa powinna uwzględniać zatem koncepcję kreatywną, plan wdrożenia, rekomendację partnerów lokalnych bądź ogólnopolskich, dzięki którym projekt będzie mógł być zrealizowany.
Zgłoszony projekt powinien zawierać:
- Dane uczestnika, tj. imię i nazwisko, nazwa uczelni, miasto, adres e-mail i telefon
- Tytuł projektu
- Opis projektu
- Planowane działania
- Harmonogram
Konkurs składa się z trzech etapów.
- ETAP 1: WARSZTAT – KICK OFF KONKURSU
Spotkanie online, w trakcie którego opowiemy o założeniach konkursu oraz przedstawimy sytuację kobiet z rakiem piersi. W naszym spotkaniu udział weźmie m.in. Tomasz Rożek
z kanału „Nauka. To Lubię!” oraz lekarz i przedstawicielka organizacji pacjenckiej.
Aby wziąć udział w spotkaniu należy zarejestrować się klikając https://novartis.clickmeeting.com/pink-challenge-zagraj-o-zdrowie/register. Studenci, którzy nie będą mogli dołączyć do wydarzenia, ale chcą wziąć udział w konkursie, proszeni są o kontakt mailowy: zagrajo.zdrowie@novartis.com
- ETAP 2: ZGŁOSZENIA PROJEKTÓW DO KONKURSU
Uczestnicy mają czas do 6 września na przygotowanie prezentacji konkursowej uwzględniającej koncepcję kreatywną, dobór narzędzi i partnerów oraz harmonogram działań. Prezentacja powinna być przesłana bezpośrednio na adres mailowy: zagrajo.zdrowie@novartis.com
- ETAP 3: WYŁONIENIE ZWYCIĘSKICH PROJEKTÓW
Z listy zgłoszonych projektów zostanie wybranych 6 najlepszych propozycji, które zostaną przedstawione przez uczestników przed Kapitułą konkursu. Prezentacja odbędzie się w trakcie spotkania w wyznaczonym przez organizatora terminie (w Warszawie). O terminie oraz miejscu spotkania uczestnicy konkursu zostaną poinformowani drogą mailową.
Ważne terminy:
- 19 sierpnia o 13.00 – warsztat online połączony z sesją Q&A – omówienie założeń konkursu, prezentacja firmy Novartis, prelekcja kreatywna. Rejestracja na wydarzenie: https://novartis.clickmeeting.com/pink-challenge-zagraj-o-zdrowie/register
Jeśli nie możesz dołączyć do spotkania, wyślij maila na adres: zagrajo.zdrowie@novartis.com.
- 09.2024 – termin przesyłania prac przez uczestników konkursu
- II połowa września – wyłonienie 6 najlepszych projektów
- wrzesień 2024 – spotkanie finałowe poświęcone prezentacji projektów oraz wyłonieniu zwycięzców konkursu!
W razie pytań dotyczących kwestii technicznych związanych z konkursem bądź prezentacją prosimy o kontakt: p.balwisz@brandlab.pl, 608 183 331.
Więcej szczegółów: https://traineeships.ec.europa.eu/index_en
Organizatorem Konkursu jest Prezes Głównego Urzędu Statystycznego. Uczestnikami Konkursu mogą być absolwenci studiów wyższych drugiego stopnia lub jednolitych studiów magisterskich oraz absolwenci studiów doktoranckich. Do Konkursu mogą być zgłaszane prace magisterskie oraz prace doktorskie z zakresu statystyki, obronione na wyższych uczelniach publicznych i niepublicznych w roku 2023, które uzyskały pozytywną ocenę. Prace konkursowe mogą zgłaszać samodzielnie autorzy prac za pośrednictwem specjalnej aplikacji do zgłoszeń, dostępnej pod adresem konkursnaprace.stat.gov.pl.
Każdy Uczestnik Konkursu może zgłosić odpowiednio tylko jedną pracę magisterską albo tylko jedną pracę doktorską.
Uczelnia, na której praca została złożona i obroniona, powinna mieć swoją siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej.
Uczestnicy mogą zgłaszać prace konkursowe napisane w języku polskim lub angielskim do dnia 31 lipca 2024 r.
Więcej szczegółów w regulaminie
Zapraszamy autorów prac magisterskich poświęconych zagadnieniom prawa innowacji finansowych (FinTech), posiadających status pracownika naukowego, absolwenta lub studenta szkoły wyższej lub innej placówki naukowej.
Dla zwycięzców przewidziano następujące nagrody:
- odpłatny, 2-miesieczny staż w kancelarii-partnerze Konkursu
- książki ufundowane przez Wydawnictwo C.H. Beck oraz
- publikacja artykułu naukowego opartego na pracy magisterskiej w dodatku specjalnym do „Monitora Prawniczego” Prawo Innowacji Finansowych (FinTech) 2025.
Termin przesyłania zgłoszeń upływa 15 sierpnia 2024 r.
Wymagane dokumenty należy przesyłać na adres: jan.byrski@traple.pl.
Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 24 września 2024 r., podczas III Ogólnopolskiej Konferencji Prawa Innowacji Finansowych (Fintech).
Organizatorem Konkursu są Stowarzyszenie Prawa Nowych Technologii (SPNT) wraz z wydawnictwem C.H.Beck oraz Fundacją FinTech Poland.
Zachęcamy do udziału! Regulamin konkursu jest dostępny na stronie Organizatora:
Marzysz o tym, by wspierać innych w ich rozwoju i budować wartościowe relacje? Dołącz do naszego szkolenia tutorskiego i stań się częścią inspirującej kadry! Tworzymy wyjątkowe projekty edukacyjno-rozwojowe. Wspieramy młodzież w ważnych dla nich momentach: kiedy podejmują decyzje odnośnie swojej przyszłości, edukacji czy przyszłego zawodu.
Co otrzymujesz, dołączając do naszej kadry tutorskiej?
– Szkolenie wdrażające, przygotowujące do pracy metodą tutoringu rozwojowego (stacjonarnie w Warszawie, 14-15 września 2024 oraz 21-22 września 2024)
– Udział w procesie certyfikacji
– Możliwość pracy z młodymi ludźmi i wspierania ich w rozwoju
– Współpracę w formie umowy zlecenia/B2B
– Bezpieczne warunki pracy (dostęp do superwizji indywidualnej i grupowej)
– Wsparcie organizacyjne w trakcie prowadzenia tutoringów
Do kadry chcemy zaprosić osoby, które:
– posiadają doświadczenie w pracy z młodzieżą i/lub pracy indywidualnej,
– są w pełni dyspozycyjne w terminach szkoleń wdrażających do projektu (14-15 i 21-22 września),
– mają wysoką motywację do rozwoju w roli tutora/tutorki pracującej z młodzieżą i aktywnego uczestniczenia w programach tutoringowych,
– mają przestrzeń do przeprowadzenia max. 4 procesów tutoringowych w terminie od października 2024 do maja 2025 w ramach procesu certyfikacji (średnio 1-2 godziny na uczestnika w miesiącu).
Tutor(ka) to osoba, która wspiera innych w rozwoju, bazując na sile międzyludzkiej relacji i wartościowej rozmowy. Pomaga osobie tutorowanej lepiej poznawać siebie i realizować ważne cele.
Jeśli widzisz siebie w tej roli – nie czekaj i zgłoś się już dziś. Może czekamy właśnie na Ciebie!
FORMULARZ ZGŁOSZENIOWY: https://panel.campusbemke.pl/nowi-tutorzy
Rekrutacja trwa do 09.08.2024.
WIĘCEJ INFORMACJI ZNAJDZIESZ TUTAJ: https://campusbemke.sharepoint.com/:b:/s/CAMPUS_WYMIANA_PLIKW/EeFjmRxeqehEn_xPGxDvnFUByYyjtlBcY88zfSWhTrLSaw?e=JHCPDq
ORAZ NA NASZEJ STRONIE: https://ipr.campusbemke.pl/
Masz pytania? Napisz do nas: ipr@campusbemke.pl
Zgłoszenia przyjmowane są w ramach programu KE Blue Book. Staże rozpoczynają się 1 marca 2025 r. i trwają pięć miesięcy. Formularz zgłoszeniowy oraz szczegółowe informacje można znaleźć na stronie https://traineeships.ec.europa.eu/index_en (serwis dostępny w wersji EN, DE i FR).
Jesteś studentem ostatnich lat lub świeżo upieczonym absolwentem?
Czy wiesz, że wiedza płynąca od konsumentów jest tym, co pcha świat do przodu? Nie ma dobrej reklamy ani programu telewizyjnego, nowego smaku czekolady ani nowej usługi streamingowej, która nie została zbadana przed jej uruchomieniem! Nasi globalni klienci (między innymi Mondelez, Haleon, Costa, Asahi) opracowują bardziej efektywne działania marketingowe oraz tworzą lepsze produkty dzięki partnerskiej współpracy z MetrixLab.
Jeżeli zastanawia Cię, co sprawia, że ludzie podejmują konkretne działania, a do tego masz pasję do opowiadania historii np. o tym, jak dobrze (lub nie) działa reklama czy produkt, Badania Rynku to odpowiednia branża dla Ciebie.
MetrixLab uruchamia Akademię JumpStart – program stażowy, w którym szybko i efektywnie szkolimy i rozwijamy młode talenty, aby stali / stały się wysokiej klasy profesjonalistami w zdobywania wiedzy od konsumentów! Od stażysty do Research Managera w ciągu maksymalnie dwóch lat!
Aplikuj i poznaj wyjątkową formułę, która czyni biznes i ludzi MetrixLab naprawdę wyjątkowymi.
JumpStart
Biorąc udział w JumpStart przez ponad 2 lata będziesz uczestnikiem/uczestniczką grupy, która weźmie udział w angażującym i starannie przygotowanym programie szkoleniowym.
Czego możesz się spodziewać w pierwszych dwóch latach pracy?
- Managera-Opiekuna, a także współpracowników, którzy będą wspierać Cię na każdym kroku
- 2-letniego planu rozwoju z jasno zdefiniowanymi celami na każdym jego etapie
- Jasno wyznaczonych etapów rozwoju, w odstępach co 6 – 8 miesięcy
- Kwartalnej ewaluacji Twojej pracy popartej feedbackiem
- Możliwości zdobycia międzynarodowego certyfikatu z zakresu badań rynku
- Nieograniczonego dostępu do szkoleń, abyś mógł / mogła się rozwijać i uczyć w szerszym kontekście
- Możliwości zdobycia eksperckiej wiedzy, zapewniającej zrozumienie naszych kluczowych rozwiązań z zakresu marki, komunikacji oraz innowacji produktowej
- Hybrydowego trybu pracy uwzględniającego Twoje preferencje, stawiającego na elastyczność, a jednocześnie zapewniający budowanie relacji zespołowych oraz możliwości uczenia się – nasze biuro jest w centrum Warszawy przy obu liniach metra
- W drugim roku pracy, możliwości odbycia płatnego stażu (3-4 tygodnie) w dowolnie wybranym przez Ciebie biurze na terenie Europy (Paryż, Barcelona, Rotterdam, Mediolan, Londyn). W ramach stażu będziesz pracować z naszymi lokalnymi zespołami lub globalnym zespołem rozwoju produktów. Pozwoli Ci to jeszcze lepiej zrozumieć nasze rozwiązania, potrzeby klientów globalnych oraz da możliwość bycia współtwórcą/ współtwórczynią naszych innowacyjnych rozwiązań
- I najważniejsze – zgranego zespołu, z dobrą i luźną atmosferą
Czy jesteś kandydatem do naszego programu? Tak, jeżeli masz:
- Wysokie wyniki w nauce w ramach studiów z zakresu socjologii, marketingu, biznesu, psychologii, ekonomii, komunikacji
- Dobra znajomość języka polskiego oraz angielskiego (w mowie i piśmie)
- Doświadczenie w ilościowych badaniach w ramach zajęć na uczelni oraz rozumienie danych
Ale jesteś jeszcze lepszym kandydatem, jeżeli:
- Chcesz rozpocząć karierę w badaniach rynku
- Jesteś naturalnie ciekawy/a, zmotywowany/a oraz ambitny/a
- Jesteś proaktywny/a, wykazujesz się inicjatywą oraz samodzielnością w rozwiązywaniu problemów
- Pewnie komunikujesz swoje opinie lub racje
- Posiadasz dobre umiejętności analityczne
- Posiadasz umiejętność pracy samodzielnej oraz w ramach zespołu
Dodatkowe korzyści:
- Praca hybrydowa (częściowo z domu, częściowo z biura w centrum Warszawy)
- Ubezpieczenie
- Opieka medyczna
- Karta launchowa
Aplikuj na stronie https://forms.office.com/r/H99mrCxwTJ
I weź udział w dniu oceny kandydatów, który odbędzie się w naszym biurze, w sierpniu 2024 r. Wybrani kandydaci rozpoczną pracę 2 września.
Lokalizacja: Warszawa
Typ pracy: Pełen etat
Warsaw Security Forum jest jedną z największych konferencji w naszej części Europy poświęconych bezpieczeństwu międzynarodowemu oraz relacjom transatlantyckim. Wydarzenie co roku gromadzi ponad 1500 przedstawicieli rządów, organizacji pozarządowych, przemysłu, ośrodków analitycznych i społeczeństwa obywatelskiego z ponad 90 krajów. W tym roku Warsaw Security Forum odbędzie się w dniach 1-2 października.
Wyłonieni wolontariusze otrzymają certyfikat poświadczający ich pracę przy Konferencji. Dodatkowo każdy wolontariusz otrzyma bon o wartości 300 złotych do wykorzystania w formie zniżki na wybrany kurs Europejskiej Akademii Dyplomatycznej. Ostateczny termin zgłoszeń upływa 26 sierpnia.
Szczegóły dotyczące wolontariatu można znaleźć na stronie:
https://warsawsecurityforum.org/join-our-team/
Szczegóły dotyczące Warsaw Security Forum:
https://warsawsecurityforum.org/
Europejska Akademia Dyplomatyczna:
Już 16 września w Baker Tilly TPA ruszy kolejna edycja Akademii Audytora. Profesjonalne, kilkutygodniowe szkolenie pomoże zdobyć Ci wiedzę niezbędną do pracy na projektach audytowych. To świetna okazja, by poznać podstawy pracy w tym zawodzie.
Najlepszy uczestnik Akademii wyjedzie na 4–tygodniowy staż do jednej z firm członkowskich międzynarodowej sieci Baker Tilly International. Na pozostałych czekają atrakcyjne bonusy. Po zakończeniu programu istnieje możliwość podjęcia stałej współpracy, gdzie otworzą się przed Tobą dalsze możliwości.
Program jest skierowany do wszystkich studentów i absolwentów kierunków ekonomicznych, którzy mogą poświęcić ok. 30 godz./tyg na współpracę. Ważna jest także komunikatywna znajomość j. angielskiego (min. B2).
Więcej szczegółów oraz formularz aplikacji można znaleźć na stronie: https://akademia-audytora.com/
Firma Dr Irena Eris S.A. zaprasza absolwentów studiów wyższych oraz osoby na ostatnim roku studiów do wzięcia udziału w programie Piękny Start. Jest to roczny program absolwencki, dzięki któremu osoby mają możliwość zapoznania się bliżej z pracą działów takich jak: E-Commerce, Trade Marketing oraz prognozowanie sprzedaży.
Polski Związek Przetwórców Tworzyw Sztucznych ogłasza konkurs z zakresu nowatorskiego zastosowania tworzyw sztucznych. Zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Konkursie określa Regulamin dostępny na stronach: www.pzpts.pl
Termin nadsyłania prac upływa z dniem 30 września 2024 r.
Nagroda w konkursie – 5 000 złotych
Termin rozstrzygnięcia konkursu: do 31 stycznia 2025 r.
Formularz zgłoszenia znajdziecie Państwo w Regulaminie. Wraz z wypełnionym formularzem należy przedłożyć:
- Jednostronne streszczenie pracy;
- Opinię promotora lub recenzentów i ich pisemną zgodę na wykorzystanie opinii lub recenzji w Konkursie;
- Inne dokumenty wymienione w Regulaminie
Pracę, formularz wraz z załącznikami należy w formie elektronicznej przesłać
na adres: office@tworzywa.org.pl, a oryginał formularza na adres:
Polski Związek Przetwórców Tworzyw Sztucznych
00-727 Warszawa, ul. Zbyszka Cybulskiego 3
Wszelkie informacje dotyczące Konkursu można uzyskać w biurze PZPTS: tel. 22 828 04 13 ; e-mail :office@tworzywa.org.pl
Promujemy nowatorskie rozwiązania dla zastosowania tworzyw sztucznych w gotowych wyrobach Promujemy nowatorskie technologie i organizację procesu przetwórstwa tworzyw sztucznych Upowszechniamy wiedzę na temat tworzyw sztucznych
Staramy się rozwijać zainteresowanie młodzieży akademickiej problematyką wykorzystania tworzyw
sztucznych
Polski Związek Przetwórców Tworzyw Sztucznych
- Zbyszka Cybulskiego 3, 00-727 Warszawa
tel.: +48 603 626 656, e-mail: office@tworzywa.org.pl www.pzpts.pl
Polska Organizacja Turystyczna i Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, ogłosiły III edycję Konkursu na Najlepszą Pracę Magisterską Teraz Polska Turystyka.
Celem Konkursu jest wspieranie młodych utalentowanych osób, które wybrały turystykę jako ścieżkę swojej edukacji i kariery zawodowej. Zależy nam na promowaniu absolwentów, których zaangażowanie i obszerna wiedza na temat turystyki wykracza poza przeciętny poziom.
W Konkursie mogą brać udział Absolwenci studiów magisterskich, których praca magisterska:
– dotyczy turystyki krajowej lub zagranicznej turystyki przyjazdowej do Polski,
– uzyskała stopień bardzo dobry od Promotora i Recenzenta Pracy,
– została obroniona nie wcześniej niż 1 stycznia 2022 roku.
Na zgłoszenia prac magisterskich czekamy do 10 października 2024 r. pod adresem mailowym konkurs.tpt@pot.gov.pl.
Informacje dotyczące Konkursu są dostępne na naszej stronie
Regulamin Konkursu na Najlepszą Pracę Magisterską Teraz Polska Turystyka – III edycja
Akademia Liderów Ochrony Zdrowia to bezpłatnym program rozwojowo-edukacyjny skierowanym do studentów i absolwentów uczelni wyższych, którzy nie ukończyli 30 roku życia i interesują się systemem ochrony zdrowia.
Akademia jest miejscem wymiany wiedzy i doświadczeń pomiędzy przedstawicielami sektora prywatnego i instytucji publicznych. To również możliwość na wzmocnienie kompetencji miękkich poprzez rozwijanie umiejętności pracy w interdyscyplinarnych zespołach oraz warsztaty leadershipu. Dzięki udziałowi w programie Uczestnicy mogą zyskać szansę na zdobycie płatnego stażu lub pracy w jednej z firm partnerskich.
Celem programu jest stworzenie platformy kształcenia talentów, przyszłych liderów, posiadających szerokie zrozumienie sektora healthcare i jego współzależności, otwartych na innowacje i chętnych rozwiązywać wyzwania w ochronie zdrowia, którzy wesprą rozwój, transformację i budowanie nowej jakości ochrony zdrowia. ⚡️
Zgłoszenia zbieramy do 24 lipca. Aby dołączyć do ALOZ wystarczy wypełnić formularz zgłoszeniowy, a następnie przejść pozytywnie rozmowę rekrutacyjną.
Formularz rejestracyjny: https://forms.gle/a3zRP58Gg2SwL89E8
Więcej informacji o programie: https://paga.org.pl/akademia-liderow-ochrony-zdrowia/
Link do regulaminu i załączników https://bnp-paribas.sharefile.eu/d-se489fec6c59f407191df107c98eca3eb
Schneider Global Student Experience 2024
Studencie, studentko! Masz ochotę na niezwykłe doświadczenie edukacyjne z Schneider Electric?
Zapraszamy do udziału w Schneider Global Student Experience 2024!
Jest to wirtualny program składający się z e-szkoleń i projektów online, podczas których otrzymasz cenne wskazówki od naszych ekspertów.
✅ Dowiedz się o fascynujących ścieżkach kariery w obszarach sprzedaży, marketingu, łańcucha dostaw, usług, technologii cyfrowych i zrównoważonego rozwoju.
✅ Zyskaj niezbędne umiejętności, które przydadzą się podczas kolejnych projektów, rozmów kwalifikacyjnych czy staży.
🗓️ Termin programu: 1 lipca – 9 sierpnia 2024 (6 tygodni)
📝 Certyfikat: Otrzymasz do 27 września 2024
⏰ Zaangażowanie czasowe: 8 – 10 godzin samodzielnej nauki online
Tryb: 100% online
Rejestracja jest otwarta do 17 czerwca 2024! Nie czekaj, zapisz się już teraz!
Schneider Global Student Experience 2024
Schneider Global Student Experience to moduły e-learningowe i symulacje projektów online w ramach jednej z 5 ścieżek edukacyjnych:
1. Sprzedaż i Marketing
2. Usługi
3. Łańcuch dostaw
4. Cyfrowa przyszłość kariery
5. Zrównoważony rozwój biznesu
Dołącz do nas, aby rozwijać się i zdobyć cenne doświadczenie w branży!
ENG version:
Schneider Global Student Experience 2024
Hey there, students! Are you up for an extraordinary educational experience with Schneider Electric?
Join the Schneider Global Student Experience 2024! 🎓
It’s a virtual program consisting of e-learning modules and online projects, where you’ll receive valuable insights from our experts.
✅ Learn about fascinating career paths in sales, marketing, supply chain, services, digital technologies, and sustainable development.
✅ Gain essential skills that will be useful for future projects, interviews, or internships.
🗓️ Program Dates: July 1st – August 9th, 2024 (6 weeks)
📝 Certificate: Issued by September 27th, 2024
⏰ Time Commitment: 8 – 10 hours of self-paced online learning
📡 Mode: 100% online
Registration is open until June 17th, 2024! Don’t wait, sign up now! Schneider Global Student Experience 2024
📚 Schneider Global Student Experience includes e-learning modules and online project simulations within one of 5 educational tracks:
- Sales and Marketing
- Services
- Supply Chain
- Digital Career Future
- Sustainable Business Development
Join us to grow and gain valuable industry experience! To learn more, and register follow this link:
https://student-se.icims.com/jobs/71041/schneider-global-student-experience-2024/job
Link do regulaminu i załączników https://bnp-paribas.sharefile.eu/d-se489fec6c59f407191df107c98eca3eb
Rozpoczęła się kolejna edycja Międzynarodowego Stypendium Parlamentarnego (IPS) 2025
pod patronatem Przewodniczącej Niemieckiego Bundestagu
Niemiecki Bundestag wraz z berlińskim Wolnym Uniwersytetem, Uniwersytetem im. Humboldtów w Berlinie oraz Politechniką Berlińską zaprasza do udziału w trwającym pięć miesięcy
Międzynarodowym Stypendium Parlamentarnym (IPS) 2025
w terminie od 1 marca do 31 lipca 2025 roku w Berlinie.
IPS skierowany jest dla młodych absolwentek i absolwentów wyższych uczelni zainteresowanych polityką, którzy ze względu na swoje kwalifikacje i osobowość mogą w przyszłości sprawować funkcje kierownicze w swoich krajach. Program ten daje młodym ludziom doskonałą okazję do poznania niemieckiego systemu parlamentarnego w teorii i praktyce oraz odbycia trzymiesięcznego stażu w biurze niemieckiego deputowanego.
Celem stażu jest również przekazywanie wartości demokratycznych i tolerancji w społeczeństwie pluralistycznym, pogłębianie zrozumienia dla różnorodności kulturowej oraz promowanie pokojowego współistnienia w świecie, jak również przyczynianie się do wzmocnienia dwustronnych stosunków Niemiec z krajami uczestniczącymi w programie.
Warunki uczestnictwa:
- obywatelstwo polskie (dopuszczalne podwójne obywatelstwo)
- ukończone studia wyższe (studia licencjackie, magisterskie lub podyplomowe)
- bardzo dobra znajomość języka niemieckiego (przynajmniej na poziome B 2 Europejskiego Systemu Opisu Kształcenia Językowego)
- zainteresowanie tematyką polityczną i społeczną oraz znajomość historii Niemiec
- wiek poniżej 30 lat w chwili rozpoczęcia stypendium
Na Państwa zgłoszenia czekamy do 31. lipca 2024 roku pod adresem:
ips@wars.diplo.de lub info@warschau.diplo.de
Więcej informacji na stronie Bundestagu: www.bundestag.de/ips
www.bundestag.de/europa_internationales/ips/polen-245046
oraz Ambasady Niemiec i w mediach społecznościowych naszej placówki
https://polen.diplo.de/pl-pl/02-themen/02-1-willkommen/-/2659686
Zapraszamy do udziału w procesie rekrutacyjnym!
Uczestnicy są wybierani w dwuetapowej procedurze. Wstępna kwalifikacja jest przeprowadzana przez Ambasadę Niemiec w Warszawie. Wyłonione osoby zostaną zaproszone na rozmowę kwalifikacyjną jesienią 2024 roku. Komisja rekrutacyjna niemieckiego Bundestagu dokonuje ostatecznego wyboru na podstawie umiejętności językowych, zawodowych, społecznych i międzykulturowych kandydatów.
Haben Sie Interesse an einem Praktikum im deutschen Parlament?
Der Deutsche Bundestag lädt gemeinsam mit der Freien Universität, der Humboldt-Universität zu Berlin und der Technischen Universität Berlin zur Teilnahme am fünfmonatigen Internationalen Parlaments-Stipendium (IPS) vom 1. März bis 31. Juli 2025 in Berlin ein.
Das IPS richtet sich an junge Hochschulabsolventen, die sich für Politik interessieren und aufgrund ihrer Ausbildung und persönlichen Eignung zukünftig in ihren Ländern Führungsfunktionen ausüben können. Das Praktikum bietet jungen Menschen eine hervorragende Gelegenheit, das deutsche parlamentarische System in Theorie und Praxis kennenzulernen und u.a. ein dreimonatiges Praktikum in einem Abgeordnetenbüro zu erleben.
Das Ziel des Praktikums besteht darin, sowohl demokratische Werte und Toleranz in einer pluralen Gesellschaft zu vermitteln, das Verständnis für kulturelle Vielfalt zu vertiefen als auch das friedliche Zusammenleben in der Welt zu fördern. Darüber hinaus will das IPS einen Beitrag zur Festigung der bilateralen Beziehungen Deutschlands mit den teilnehmenden Ländern leisten.
Das Programm steht unter der Schirmherrschaft der Bundestagspräsidentin.
Teilnahmebedingungen:
- polnische Staatsbürgerschaft (doppelte Staatbürgerschaft möglich)
- abgeschlossenes Hochschulstudium (B.A., B.S., M.A., Diplom-, Magister-, Staatsprüfung oder Promotion)
- sehr gute Kenntnisse der deutschen Sprache (mindestens Stufe B 2 des Gemeinsamen Europäischen Referenzrahmens für Sprachen)
- Kenntnisse der deutschen Politik und Geschichte sowie der deutschen Gesellschaft
- zu Beginn des Stipendiums dürfen die Kandidaten das 30. Lebensjahr nicht vollendet haben
Sie können sich bis zum 31. Juli 2024 unter folgender Adresse bewerben:
ips@wars.diplo.de oder info@warschau.diplo.de
Mehr Informationen finden Sie auf der Internetseite des Bundestages:
www.bundestag.de/ips
www.bundestag.de/europa_internationales/ips/polen-245046
der Deutschen Botschaft Warschau und in den sozialen Netzwerken:
https://polen.diplo.de/pl-pl/02-themen/02-1-willkommen/-/2659686
Wir laden Sie zu einem Auswahlverfahren ein!
Die Teilnehmerinnen und Teilnehmer werden in einem zweistufigen Verfahren ausgewählt. Die Vorauswahl erfolgt durch die deutsche Botschaft in Warschau. Die qualifiziertesten Bewerber werden dann zu einem persönlichen Auswahlgespräch im Herbst 2024 eingeladen. Eine Auswahlkommission des Deutschen Bundestages trifft die Endauswahl auf Grundlage der sprachlichen, fachlichen, sozialen und interkulturellen Kompetenzen der Bewerber.
II edycja projektu “Spread Your Wings
- Minimum 3 indywidualne spotkania z mentorem.
- Zgłoszenia do mentoringu przyjmowane są do końca 31.08.2024 r.
- 1 spotkanie tygodniowo.
- Czas trwania: 06-08.2024 r.
- Czas trwania: 09-10.2024 r.
- Aktualne informacje na temat rynku pracy w Polsce.
- Szkolenia dostosowane do wymagań rynku pracy.
- Przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej.
- Pomoc w przygotowaniu CV.
- Znajomość języka angielskiego lub polskiego na poziomie komunikatywnym.
- Projekt jest przeznaczony dla osób, które przyjechały do Polski po 24.02.2022 r.
Career Turn to bezpłatny projekt dla osób zainteresowanych rozpoczęciem pracy w organizacjach międzynarodowych. Dzięki zajęciom prowadzonym online, uczestnicy w praktyczny sposób poznają środowisko pracy jednej z wiodących firm międzynarodowych sektora finansowego. Projekt zakłada cykl szkoleń z kompetencji biznesowych oraz umiejętności miękkich w zakresie poszukiwania pracy dla osób znających komunikatywnie język angielski, a także możliwość coachingu i mentoringu.
Projekt Career Turn będzie odbywał się w lipcu:
· 15-26 lipca online (pon-pt, godz.9-15)
Więcej informacji i zapisy na stronie
Career Turn 2024 Online (stellavirium.org)
ednostka EUROREG UW (Centrum Europejskich Studiów Regionalnych i Lokalnych) prowadzi obecnie projekt badawczy poświęcony analizie przemian społecznych w Warszawie (więcej o projekcie tutaj).
Poniżej znajdą Państwo szczegóły oferty – link ze szczegółami oferty znajduje się tutaj (link) oraz został do Państwa przesłany w formacie docx w załączniku.
Główne zadania obejmują:
• Udział w projektowaniu narzędzi badawczych;
• W perspektywie udział w analizie zebranego materiału.
• Licencjat i/lub magisterium z obszaru nauk społecznych;
• Znajomość metody pogłębionego wywiadu indywidualnego;
• Biegła znajomość języka polskiego;
• Samodzielność, odpowiedzialność i terminowość w pracy badawczej.
badawczych przewidzianych w grancie oraz podpisanej informacji RODO o przetwarzaniu danych osobowych (pobrany, wydrukowany,
podpisany i zeskanowany dokument).
Aplikuj na Staż z Lwem do ING Banku Śląskiego!
W ING Banku Śląskim trwa nabór do letniej edycji Stażu z Lwem. Proponowane są ciekawe oferty stażu w różnych obszarach.
Staż z Lwem to początek kariery, oparty o udział w realnych projektach i odpowiedzialnych zadaniach. To szansa na pracę pod okiem ekspertów ING. Podczas stażu zdobędziesz doświadczenie w wybranym przez Ciebie obszarze. Jeśli jeszcze studiujesz, nie ma problemu, elastycznie podejdziemy do czasu pracy, jeśli tego potrzebujesz i jeśli w wybranym obszarze jest taka możliwość.
W trakcie stażu masz szansę brać udział w cyklicznie organizowanych różnych eventach, konsultacjach specjalistycznych, webinarach i w inspirującym spotkaniu „LeadershipING” z przedstawicielem zarządu banku.
Szczegółowe informacje o programie stażowym, benefitach i procesie rekrutacji znajdziesz na stronie: Staż z Lwem
A tutaj znajdziesz aktualne oferty stażu.
Do your thing at ING!
Jako Fundacja Instytut Studiów Wschodnich organizujemy Forum Ekonomiczne w Karpaczu. Z tego miejsca chciałabym serdecznie zaprosić chętnych studentów do współpracy w ramach programu Junior Staff podczas XXXIII edycji Forum.
W tym roku konferencja odbędzie się w dniach 3-5.09.24 r., a studentów będziemy zapraszać do odbywania praktyk w dniach od 29.08 do 06.09.24 r.
Czynności wykonywane w trakcie naszych wydarzeń są zależne od sekcji, do której student został przydzielony. Każda z nich zajmuje się czymś innym m.in. pomocą logistyczno-transportową, wydawaniem materiałów informacyjnych czy koordynacją działania sal seminaryjnych.
Praktyki poprzedzone są szkoleniami, podczas których uczestnikom przekazywane są niezbędne informacje dotyczące organizacji działań w czasie trwania konferencji.
Studenci poza zaliczeniem praktyk studenckich, będą mieli okazję do zdobycia cennego doświadczenia, nawiązania relacji z ludźmi ze świata biznesu i polityki oraz poznać zaplecze organizacyjne jednej z największych konferencji w Polsce.
Jak co roku studentom zapewniamy nocleg oraz wyżywienie.
Więcej informacji i formularz do zapisów można znaleźć na naszej stronie – Praktyki – FORUM EKONOMICZNE (forum-ekonomiczne.pl)
Serdecznie zapraszamy do współpracy!
Jak zostać architektem własnej przyszłości technologicznej? Jak zbudować technologiczny ekosystem chmury dla milionów użytkowników? 👀
Wszystkiego o technologii cloudowej dowiesz się już 16 maja podczas webinaru Alliance Thursday with Google Cloud! Wspólnie z ekspertami i ekspertkami Deloitte przepracujesz realne case’y biznesowe oraz poznasz tajniki pracy zespołów projektowych.
Dlaczego warto?
– Sprawdź, co kryje się za trwałym sukcesem platformy.
– Dowiedz się, dlaczego certyfikaty GCP należą do najbardziej dochodowych.
– Poznać specyfikę pracy z technologią Google Cloud.
Nie możesz tego przegapić! Dowiedz się więcej i zapisz się już dziś! 👉 https://deloi.tt/4aS6XLH
(25) Graduate Development Program in Sales | Signify | LinkedIn
Czy jesteś gotowy, aby zanurzyć się w dynamicznej roli lidera sprzedaży innowacji oświetleniowych? W zespole sprzedaży OEM Signify w Warszawie/Pile poszukujemy świeżo upieczonych absolwentów, którzy chcą się uczyć i rozwijać swoją karierę w ramach naszego rocznego programu rozwojowego, który umożliwi Ci kontynuowanie kariery zawodowej w Signify na pełnym etacie.
Nasz Program Rozwoju Absolwentów Signify to doskonała okazja, aby:
🚀 Rozpoczniesz swoją karierę zawodową od doświadczenia w różnych działach: Podczas programu będziesz pracować w zespole sprzedaży OEM, ale także przejdziesz przez 3 rotacje w innych zespołach (Marketing, Operacje handlowe), aby zyskać szerszą perspektywę i poszerzyć swoją sieć kontaktów w Signify!
🌱 Rozwiniesz się osobiście i zawodowo: W ciągu roku przejdziesz szkolenia dostosowane do Twoich potrzeb, obejmujące tematy z Twoich obszarów odpowiedzialności, a także samoświadomości i sposobu pracy, tj. metodologia LEAN, Design Thinking, wiedza techniczna na temat innowacji LED.
🤝 Praca w globalnej organizacji: Będziesz codziennie współpracować z różnymi interesariuszami na całym świecie, pracując nad projektami, które pomagają napędzać innowacje w branży oświetleniowej.
🧩 Wywieranie realnego wpływu: Nie możemy się doczekać, aby usłyszeć Twoją perspektywę i pomysły! W Signify cenimy każdą opinię i głos. Tutaj będziesz mógł zmaterializować swoje myśli w ulepszeniach i projektach oraz być twórcą zmian.
(25) Graduate Development Program in Marketing | Signify | LinkedIn
Czy jesteś gotowy, aby zanurzyć się w dynamicznej roli w czołówce innowacji w inteligentnym oświetleniu domu? W Zespole ds. Marketingu Kanałowego Signify w Warszawie poszukujemy świeżo upieczonych absolwentów, którzy chcą się uczyć i rozwijać swoją karierę w ramach naszego rocznego Programu Rozwojowego, który umożliwi Ci kontynuowanie kariery zawodowej w Signify na pełnym etacie.
Nasz Program Rozwoju Absolwentów Signify to doskonała okazja, aby:
🚀 Przyspieszyć swoją karierę zawodową dzięki różnorodnym doświadczeniom: Podczas programu będziesz pracować w zespole Channel Marketing, ale będziesz mógł również poznać inne części Signify Marketing, aby zyskać szerszą perspektywę i poszerzyć swoją sieć kontaktów w Signify!
🌱 Rozwiniesz się osobiście i zawodowo: W ciągu roku przejdziesz szkolenia dostosowane do Twoich potrzeb, obejmujące tematy z Twoich obszarów odpowiedzialności, a także samoświadomości i sposobu pracy, tj. metodologia LEAN, Design Thinking, wiedza techniczna na temat innowacji LED.
🤝 Praca w globalnej organizacji: Będziesz codziennie współpracować z różnymi interesariuszami na całym świecie, pracując nad projektami, które pomagają napędzać innowacje w branży oświetleniowej.
🧩 Wywieranie realnego wpływu: Nie możemy się doczekać, aby usłyszeć Twoją perspektywę i pomysły! W Signify cenimy każdą opinię i głos. Tutaj będziesz mógł zmaterializować swoje myśli w ulepszeniach i projektach oraz być twórcą zmian.
(25) Graduate Development Program in Commercial Operations | Signify | LinkedIn
Czy jesteś gotowy, aby zanurzyć się w dynamicznej roli lidera innowacji w branży oświetleniowej? W Zespole Commercial Operations Signify w Warszawie poszukujemy świeżo upieczonych absolwentów, którzy chcą się uczyć i rozwijać swoją karierę w ramach naszego rocznego Programu Rozwojowego, który umożliwi Ci kontynuowanie kariery zawodowej w Signify na pełnym etacie.
Nasz Program Rozwoju Absolwentów Signify to doskonała okazja, aby:
🚀 Rozpoczęcia swojej kariery zawodowej od doświadczenia w różnych działach: Podczas programu będziesz pracować w zespole Commercial Operations, ale także przejdziesz przez 3 rotacje (Quotation Desk, Project Management, Logistics) w innych zespołach, aby zyskać szerszą perspektywę i poszerzyć swoją sieć kontaktów w Signify!
🌱 Rozwiniesz się osobiście i zawodowo: W ciągu roku przejdziesz szkolenia dostosowane do Twoich potrzeb, obejmujące tematy z Twoich obszarów odpowiedzialności, a także samoświadomości i sposobu pracy, tj. metodologia LEAN, Design Thinking, wiedza techniczna na temat innowacji LED.
🤝 Praca w globalnej organizacji: Będziesz codziennie współpracować z różnymi interesariuszami na całym świecie, pracując nad projektami, które pomagają napędzać innowacje w branży oświetleniowej.
🧩 Wywieranie realnego wpływu: Nie możemy się doczekać, aby usłyszeć Twoją perspektywę i pomysły! W Signify cenimy każdą opinię i głos. Tutaj będziesz mógł zmaterializować swoje myśli w ulepszeniach i projektach oraz być twórcą zmian.
Centrala Narodowego Funduszu Zdrowia uruchamia nabór do trzeciej edycji programu stażowego „Dobry Start w ochronę zdrowia”.
Program Sprawny staż
Trwa rekrutacja do III edycji programu „Sprawny staż” organizowanego przez Fundację Integralia wspólnie z największymi pracodawcami w Polsce. Jeśli posiadasz orzeczenie o niepełnosprawności i studiujesz lub jesteś absolwentem/ absolwentką do 30 roku życia, zapraszamy do aplikowania. Mamy 30 miejsc stażowych w 12 międzynarodowych firmach.
O PROGRAMIE
W III edycji biorą udział: Accenture, Bayer, Credit Agricole, Deloitte, ERGO Hestia, IKEA, mBank, ORLEN, Procter&Gamble, Rossmann, Siemens Healthineers, State Street.
Co możesz zyskać, zgłaszając się do „Sprawnego stażu”?
- doświadczenie w uznanej, renomowanej firmie,
- możliwość realizacji ambitnych projektów i ciekawych zadań,
- wynagrodzenie w wysokości 4 872 zł/ miesiąc. Niektóre firmy oferują więcej!
- przyjazne, otwarte na potrzeby osób z niepełnosprawnościami miejsce pracy,
- zwrot kosztów zakwaterowania w przypadku przeprowadzki do Trójmiasta (dotyczy ofert ERGO Hestii)
- szansę na zatrudnienie,
- udział w pionierskim projekcie łączącym biznes ze środowiskiem studentów i studentek z niepełnosprawnościami,
- wsparcie doradcze w budowaniu dalszej ścieżki kariery.
Staże są realizowane w 6 miastach w formule zdalnej, hybrydowej lub stacjonarnej.
Praktyki rozpoczynają się w lipcu i trwają minimum 3 miesiące.
Branże: administracja, analiza danych, chemia, finanse, IT, komunikacja i PR, logistyka, prawo, zarządzanie zasobami ludzkimi itp.
JAK APLIKOWAĆ?
Pełna lista staży i pracodawców znajduje się na stronie sprawnystaz.pl/wszystkie-staze/
Proces rekrutacji składa się z dwóch głównych etapów:
- Pierwszy etap prowadzony jest przez Fundację Integralia. Rozmowy kwalifikacyjne odbywają się przez cały okres naboru (stacjonarnie lub online).
- Drugi etap prowadzony jest przez firmę, która realizuje staż.
Nie zwlekaj i aplikuj! Wysyłając CV już dziś, zwiększasz swoją szansę na staż.
WIĘCEJ INFORMACJI
Poznaj program na: sprawnystaz.pl
Wszelkie informacje znajdują się na stronie internetowej Zbadajto 2024 – Konkurs studencki
Wszelkie informacje znajdują się na stronie internetowej https://uokik.gov.pl/kariera#.
Summer Camp to elitarne warsztaty z naszymi ekspertami w zakresie prawa ochrony konkurencji. Zapraszamy studentów z całej Polski. Dla przyjezdnych Urząd zapewnia przejazd, zakwaterowanie oraz wyżywienie. Nabór do projektu rusza 15 kwietnia i będzie trwać do 16 czerwca br., a same warsztaty odbędą się w terminie 16-20 września 2024 r. w Centrali UOKiK w Warszawie. Warunkiem przystąpienia do projektu jest napisanie krótkiego eseju (informacja o temacie 15.04) i nagrać krótką wizytówkę. Komisja rekrutacyjna wybierze około 25 osób z najlepszymi pracami i zaprosi do projektu.
Po projekcie zapraszamy na praktyki, płatne absolwenckie. Od 15 kwietnia wszystkie informacje o projekcie pojawią się na naszej stronie internetowej https://uokik.gov.pl/konkursy
EY tworzy przestrzeń, w której rozwiniesz swój talent. Badaj finansowe fenomeny albo lataj w strategicznej stratosferze. Pokaż swój transformacyjny temperament lub dotknij fiskalnej finezji. Bez względu na to czy chcesz połączyć pracę ze studiami, czy jesteś już po studiach – każdy znajdzie coś dla siebie. Wejdź do multiwersum EY i mnóż możliwości rozwoju. Stwórz swój własny wymiar, w którym dotrzesz tam, gdzie chcesz. W EY uda się najszybciej, jak to możliwe.
Na kandydatów czekają m.in. szkolenia szyte na miarę, opieka doświadczonego counselora, elastyczny czas i miejsce pracy, platformy edukacyjne i psychoedukacyjne czy dodatkowy dzień wolny, który pracownicy mogą przeznaczyć na wolontariat. W zależności od zespołu oferowane też jest wsparcie w pozyskiwaniu cennych certyfikatów.
W zależności od zespołu, żeby wejść do multiwersum EY trzeba przejść zazwyczaj 3-stopniowy proces rekrutacji. Najpierw wybierz interesującą Cię ofertę i wyślij swoje CV. Jeśli rekruter da Ci zielone światło otrzymasz link do testów online – możesz je wypełnić wygodnie, bez wychodzenia z domu. Ostatni etap to rozmowy – z rekruterem i przedstawicielami zespołu, w którym będziesz pracować.
Dodaj swój talent do wieloświatów audytu, podatków, consultingu lub strategii i transakcji. Sprawdź oferty na www.zacznijpoziomwyzej.pl i aplikuj.
Mamy przyjemność przestawić Wam unikalną szansę rozwoju w świecie IT dzięki bezpłatnym programom szkoleniowym oferowanym przez EPAM Poland! Dla początkujących inżynierów, programistów i pasjonatów testowania przygotowaliśmy 10 różnorodnych kursów, które otwierają drzwi do kariery w branży technologicznej.
W ofercie EPAM Poland także cztery szkolenia otwarte przez cały rok – naukę można rozpocząć w dowolnym momencie:
- Data Software Engineering | Rejestracja otwarta
- Introduction to Java | Rejestracja otwarta
- DevOps Essentials | Rejestracja otwarta
- DevOps Fundamentals | Rejestracja otwarta
Programy szkoleniowe oferowane przez EPAM Poland są całkowicie bezpłatne. Wymagania spójne dla wszystkich szkoleń to znajomość języka angielskiego i stały pobyt na terenie RP.
Nie przegap szansy! Aplikuj już dziś, wypełniając formularz rekrutacyjny dostępny na stronie internetowej konkretnego szkolenia.
O EPAM:
EPAM Systems to wiodąca firma świadcząca usługi transformacji cyfrowej i inżynierii produktów, obsługująca klientów na całym świecie. W Polsce działamy od 12 lat, mając biura w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Warszawie i Wrocławiu. Obserwuj naszą stronę internetową: https://careers.epam-poland.pl/company i profile społecznościowe:
- https://www.facebook.com/EPAM.Poland/
- https://www.linkedin.com/company/epam-systems/
- https://www.instagram.com/epam.poland/
#EPAMPoland #IT #Rozwój #Programowanie #Testerzy #Inżynieria #BezpłatneSzkolenie
Wraz z CCUSA zapraszamy na rekrutację do pracy na letnich obozach dla dzieci. W naszej ofercie jest ponad 250 placówek o różnych profilach: tradycyjne, specjalistyczne (np. sportowe, artystyczne), skautowskie, specjalnych potrzeb, religijne. Studenci mogą wyjechać jako instruktorzy poszczególnych aktywności (np. tenis, koszykówka, żeglarstwo, pływanie, prace plastyczne, gra na instrumentach), ogólni wychowawcy lub tzw. support staff (praca w kuchni, serwowanie posiłków, prace porządkowe).
Dlaczego warto rozważyć tę niecodzienną szansę? Oprócz oczywistego rozwoju języka angielskiego, wyjazd na obóz przynosi wiele korzyści:
Doświadczenie pedagogiczne: Jest to niepowtarzalna możliwość zdobycia doświadczenia w pracy z dziećmi i młodzieżą w wieku od 6 do 17 lat, a także pogłębienia wiedzy pedagogicznej. Uczestnictwo w programie i referencje od przełożonych będą się wyróżniać w przyszłym CV.
Rozwój umiejętności miękkich: Praca jako wychowawca lub instruktor to kurs przyspieszony rozwijania umiejętności interpersonalnych, empatii i komunikacji. Studenci będą mieli okazję pracować z osobami w różnym wieku (kadra w wieku ok. 18-30 lat) i z różnych kultur (kraje angielskojęzyczne, Meksyk, Holandia etc.), co doskonale wpłynie na ich zdolność do budowania relacji, samodzielność i kreatywność.
Możliwość podróżowania po Stanach Zjednoczonych/Kanadzie: Po obozie uczestnik programu może wykorzystać do 30 dni na podróże.
Kulturowa różnorodność: Przebywanie w międzynarodowym środowisku pozwoli na zbudowanie sieci kontaktów, które mogą zaowocować w dalszej ścieżce zawodowej.
Przykładowe obozy, z którymi współpracujemy:
https://jobs.ccusa.com/camps/2022-2/french-woods/
https://jobs.ccusa.com/camps/2022-2/jewell/
https://jobs.ccusa.com/camps/2022-2/homeward-bound/
CCUSA, partner Ambasady USA i sponsor wizy J1, od ponad 30 lat organizuje wyjazdy do Stanów Zjednoczonych i Kanady. Współpraca z nami gwarantuje ofertę u sprawdzonego pracodawcy, gdzie ubezpieczenie, zakwaterowanie i posiłki są już zapewnione, a koszty podróży zrekompensowane.
Biedronka, we współpracy z Fundacją Our Future Foundation, ogłaszają rekrutację do Konkursu stypendialnego Young Talents 4 Biedronka – nowego programu dla studentów, adresowanego do przedsiębiorczych i kreatywnych osób w wieku 19-25 lat. Na zwycięzców czekają wyjątkowe nagrody, ufundowane przez Biedronkę! Aplikacje są zbierane TUTAJ od 30 stycznia. Na czym polega program stypendialny?
● Studenci, którzy przejdą proces rekrutacji, wezmą udział w wydarzeniu online podczas, którego zaplanowane są szkolenia oraz zadania grupowe.
● W maju, odbędzie się w Warszawie bootcamp, gdzie uczestnicy poznają swoich mentorów, a także rozpoczną pracę nad projektami.
● W ciągu pół roku, grupy studentów będą pracować nad wybranym projektem z obszarów: logistyki i łańcucha dostaw, nowoczesnych technologii, ochrony środowiska i ESG oraz doskonalenia pracy sklepu. Wszystko to odbędzie się pod okiem mentorów z Biedronki.
● Podczas gali finałowej, która odbędzie się w pierwszej połowie października, jury wybierze najlepszą prezentację i zwycięski projekt. Co czeka Cię w trakcie programu?
● Możliwość poznania branży retail i sposobu jej funkcjonowania, z punktu widzenia lidera branży i największego pracodawcy w Polsce.
● Realizacja ambitnego projektu z obszarów logistyki, nowoczesnych technologii, ochrony środowiska i ESG, doskonalenia pracy sklepu, pod okiem mentora z Biedronki
● Wartościowe szkolenia i możliwość wpływu na doświadczenia zakupowe milionów klientów Biedronki.
● Wiosenny Bootcamp w Warszawie, z udziałem mentorów z Biedronki.
● Unikalna okazja do współpracy i zdobycia doświadczenia pod okiem liderów biznesu.
● Współpraca w grupie ze studentami z całej Polski nad wybranym projektem. Atrakcyjne nagrody:
● 3 zwycięskie grupy otrzymają nagrody finansowe i bony zakupowe o łącznej wartości 50 000 złotych.
● Przyspieszona ścieżka rekrutacji do programów talentowych Biedronki.
● Złoty bilet na wydarzenia organizowane przez Our Future Foundation.
Więcej informacji znajduje się na stronie: www.youngtalents4biedronka.pl.
Zapraszamy!
Szkoła języka angielskiego NaKońcuJęzyka.online przygotowała darmowy kurs języka angielskiego – który wymagany jest w ponad 30% wszystkich ogłoszeń w sprawie pracy. Osoby, które zapiszą się na niego, przez 5 dni otrzymują na swoją skrzynkę mailową lekcje, w których znajduje się:
- powtórzenie zasad stosowania najważniejszych czasów gramatycznych w języku angielskim,
- zestawy fiszek ze słownictwem branżowym z podziałem na IT i branżę medyczną oraz specjalistycznym słownictwem używanym w biznesie,
- dowiesz się jak poprawnie napisać mail po angielsku,
- rady jak skutecznie rozwijać umiejętność rozumienia ze słuchu,
- informacje jak szybko przełamać barierę mówienia po angielsku.
Kilka istotnych informacji:
- to narzędzie jest darmowe dla studentów
- studenci mogą rozwiązywać zadania w dowolnym momencie, mogą również przerwać każdy moduł i wrócić do jego wykonywania później
- zadania zostały zaprojektowany tak, by uczyć praktycznych umiejętności
- po ukończeniu każdego z modułów, studenci otrzymują e-certyfikat, który można zamieścić w CV i profilu na LinkedIn
- platforma ta jest udostępnione tylko w języku angielskim
- narzędzie to jest dostępne na stałe
Tutaj link do platformy: https://careers.citigroup.com/students-and-graduates/job-simulations.html#vitualprogram
Jeśli jesteś gotowy, aby rozpocząć swoją karierę w finansach, dołącz do naszego programu stażowego jako Finance Customer Support Intern. Więcej informacji możesz znaleźć tutaj: https://careers.tagvenue.com/jobs/926064-paid-internship-programme
Zachęcamy do zapoznania sie z materiałami na stronie internetowej: https://infin.gov.pl/akademia-finansow-2/o-akademii-instytutu-finansow/
![](https://biurokarier.uw.edu.pl/wp-content/uploads/sites/77/2023/05/ABSOLWENT_ULOTKOPLAKAT-100_ZESPOL-REKRUTACYJNY-1-scaled.jpg)
Informacji na temat projektu: www.absolwent.kson.pl
Głównym celem projektu jest zwiększenie zatrudnienia wśród niepełnosprawnych absolwentów szkół wyższych oraz studentów ostatniego roku studiów. Projekt zakłada wsparcie dla 100 uczestników poprzez udzielenie im wszechstronnej i profesjonalnej pomocy w wejściu na rynek pracy i uzyskaniu zatrudnienia. Projekt realizowany jest w okresie od grudnia 2022 do września 2024. Zaplanowane w ramach projektu wsparcie,
którym objęci zostaną uczestnicy to:
- Opracowanie Indywidualnego Planu Działania,
- Pośrednictwo pracy,
- Wsparcie psychologa,
- Warsztaty i szkolenia,
- Warsztaty z autoprezentacji,
- Mentoring,
Informacji na temat projektu: www.absolwent.kson.pl
- wymagany przynajmniej dyplom pierwszego stopnia
- płynna znajomość języka angielskiego
- posiadanie maksymalnie 12 miesięcy doświadczenia zawodowego