Ta strona wykorzystuje ciasteczka ("cookies") w celu zapewnienia maksymalnej wygody w korzystaniu z naszego serwisu. Czy wyrażasz na to zgodę?

Czytaj więcej

STAŻE, KONKURSY, STYPENDIA I WARSZTATY

Programy stażowe, konkursy, stypendia i warsztaty

Konkursu na Najlepszą Pracę Magisterską Teraz Polska Turystyka. Zgłoszenia do 10.10.2024 r

W Konkursie mogą brać udział Absolwenci studiów magisterskich, których praca magisterska:

– dotyczy turystyki krajowej lub zagranicznej turystyki przyjazdowej do Polski,

– uzyskała stopień bardzo dobry od Promotora i Recenzenta Pracy,

– została obroniona nie wcześniej niż 1 stycznia 2022 roku.

Na zgłoszenia prac magisterskich czekamy do 10 października 2024 r. pod adresem mailowym konkurs.tpt@pot.gov.pl.  Przyjęcie każdego zgłoszenia potwierdzają organizatorzy.

Informacje dotyczące Konkursu są dostępne na naszej stronie.

Regulamin Konkursu na Najlepszą Pracę Magisterską Teraz Polska Turystyka – III edycja

Karta Zagłoszenia do Konkursu

GFPS-Polska zaprasza studentów i doktorantów wszystkich kierunków do składania wniosków o stypendium w Niemczech na semestr letni 2025. Zgłoszenia do 10.10.2024 r

Wartość stypendium przyznawanego przez GFPS-Polska obejmuje:

miesięczne stypendium w wys. 650 euro,

pomoc w znalezieniu miejsca w akademiku lub na kwaterze prywatnej,

udział w dwóch czterodniowych seminariach (na początku semestru seminarium „DNI MIAST” – integracyjno-powitalne, oraz pod koniec semestru seminarium „FORUM” – podsumowujące pobyt).

Od kandydatów oczekuje się komunikatywnej znajomości języka niemieckiego w mowie i piśmie (poziom minimalny: B1), a także gotowości do aktywnego włączenia się w życie naukowe, kulturalne i towarzyskie wspólnoty akademickie podczas studiów w Niemczech.

Wymogiem, jaki GFPS-Polska stawia stypendystom, jest przeprowadzenie projektu naukowego na wybrany przez siebie temat. Projekt może przyjąć formę referatu, doświadczenia, badania itp. Mile widziane jest nawiązanie do swojej pracy dyplomowej: licencjackiej, inżynierskiej, magisterskiej, doktorskiej.

Pomocne pytania i odpowiedzi:

Czy jeżeli byłam/byłem na Erasmusie mogę ubiegać się o to stypendium?

Tak, z perspektywy GFPS stypendia mogą pokrywać się w czasie. Po stronie kandydata leży sprawdzenie, czy zgodne jest to z umową stypendialną podpisaną w ramach programu Erasmus.

Czy temat, który chcę zrealizować musi odnosić się do kierunku studiów, czy może być związany z moimi zainteresowaniami?

Temat może być dowolny, liczy się pomysł i motywy realizacji. Stypendium ma pomóc w rozwijaniu zainteresowań, hobby i zdobywaniu, być może pierwszych, doświadczeń w przeprowadzeniu projektu.

Szczegółowe informacje dotyczące stypendium znajdują się w na naszej stronie: Stypendia dla Polaków w Niemczech – GFPS-Polska.

W razie niejasności możliwe jest uzyskanie dodatkowych informacji pod adresem stypendia@gfps.pl.

O stowarzyszeniu:

GFPS-Polska to organizacja studencka powstała w 1994 roku. Jej celem statutowym jest wspieranie nauki, współpracy i wymiany studenckiej oraz naukowej między Polską, Niemcami, Czechami i Ukrainą. Środki na organizowane przez nas wydarzenia i stypendia pozyskujemy z Fundacji Współpracy Polsko-Niemieckiej, Polsko-Niemieckiej Współpracy Młodzieży oraz darowizn.

Hackathon - BCG Platinion. Zgłoszenia do 22.09.2024 r.”

Wyjedź do Niemiec na Hackathon i walcz o pierwsze miejsce!

Chcesz tworzyć innowacyjne rozwiązania dla klimatu i zrównoważonego rozwoju? Dołącz z BCG Platinion na Hackathon, który odbędzie się 25-26 października 2024! Współpracuj z pasjonatami technologii w międzynarodowych hubach, takich jak Kolonia, Dubaj czy Mediolan, by opracować cyfrowe projekty zmieniające świat. Wszystkie koszty pokryte, a na zwycięzców czekają nagrody. Aplikuj do 22 września wysyłając swoje CV! https://www.bcgplatinion.com/hackathon?utm_source=linkedin&utm_medium=mktkit&utm_campaign=hackathon24&local=pl

IV edycja Konkursu o Nagrodę Centrum Pieniądza NBP za najlepszą pracę magisterską
z zakresu historii społeczno-gospodarczej. Zgłoszenia do 31.10.2024 r.

IV edycja Konkursu o Nagrodę Centrum Pieniądza NBP za najlepszą pracę magisterską
z zakresu historii społeczno-gospodarczej

Centrum Pieniądza NBP im. Sławomira Skrzypka zaprasza do wzięcia udziału
w IV edycji „Konkursu o Nagrodę Centrum Pieniądza NBP za najlepszą pracę magisterską z zakresu historii społeczno-gospodarczej”.

Cel Konkursu

Celem konkursu jest zachęcenie absolwentów kierunków humanistycznych i ekonomicznych do popularyzowania tematyki z zakresu historii gospodarczej oraz zachęcenie do pogłębionego zainteresowania tą dziedziną wiedzy.

Uczestnicy

Konkurs skierowany jest do absolwentów polskich uczelni, którzy obronili pracę magisterką w terminie między 1.10.2023 r. a 30.09.2024 r., a tematyka ich prac dotyczy obserwacji i analiz życia gospodarczo-społecznego w ujęciu historycznym.

Nagrody

Nagrody przewidziane dla najlepszych prac magisterskich:

  1. Nagroda Główna: 15 000 zł.
  2. Dwie nagrody (druga i trzecia) o łącznej wartości: 10 000 zł.
  3. Wyróżnienia (maksymalnie dwa) o łącznej wartości: 5 000 zł.

Zgłoszenia

Prace konkursowe (wraz z załącznikami wskazanymi w Regulaminie) należy przesyłać do
31  października 2024 r. w dwóch wersjach:

  • Papierowej – drogą pocztową, na adres:

Departament Edukacji i Wydawnictw, Narodowy Bank Polski, ul. Świętokrzyska 11/21, 00-919 Warszawa, z dopiskiem  IV edycja Konkursu o Nagrodę Centrum Pieniądza NBP oraz

  • Elektronicznej – pocztą elektroniczną na adres mailowy:

 Sekretariat.DEW@nbp.pl

Regulamin konkursu, formularz zgłoszeniowy oraz szczegółowe informacje zostały opublikowane na stronie internetowej Centrum Pieniądza NBP: www.cpnbp.pl/konkurs. Termin nadsyłania prac upływa 31 października 2024 r.

Ogłoszenie wyników konkursu nastąpi w IV kwartale 2024 r.

Bezpłatny projekt dla osób poszukujących pracy Career Boost X

Career Boost X jest skierowany m.in. do osób:

  • studentów wchodzących na rynek pracy,
  • mających trudności z podjęciem zatrudnienia,
  • bezrobotnych,
  • zagrożonych utratą pracy,
  • pracujących poniżej swoich kwalifikacji,
  • wracających na rynek pracy po przerwie związanej np. z chorobą lub wychowywaniem dziecka,
  • uchodźców wojennych z Ukrainy posługujących się j. polskim lub j. angielskim

W ramach projektu Career Boost uczestnicy mogą wziąć udział w:

  • dwudniowym, bardzo praktycznym szkoleniu (2 x 5h wraz z przerwami), realizowane w godzinach 9-14.00
  • mentoring – przynajmniej 3 spotkania indywidualne online z dedykowanym mentorem
  • symulowaną rozmowę rekrutacyjną – ok. 1h indywidualna symulacja rozmowy rekrutacyjnej (na podstawie nadesłanego CV i oferty pracy) wraz z udzieleniem ustnej informacji zwrotnej
  • moderowana nieformalna rozmowa (1h) z Liderami UBS, którzy podzielą się swoją ścieżką kariery oraz odpowiedzą na pytania uczestników
  • wszystkie moduły realizowane online
  • certyfikat potwierdzający udział w projekcie dla uczestników/czek, którzy będą obecni przez 2 dni szkoleniowe na wszystkich modułach tematycznych.

Zapisy:

Do 20 września 2024 na stronie www.stellavirium.org

_CB X

Europejski hackathon CASSINI. Zgłoszenia do 5.09.2024 r

Hackathon odbywa się w ramach programu Komisji Europejskiej w 10 krajach jednocześnie.

Wydarzenie jest skierowane przede wszystkim do studentów, którzy chcieliby wykorzystać swoją wiedzę i umiejętności aby rozwiązać globalne wyzwania wybrane przez organizatorów.

Tym razem hackathon skupia się na temacie “Środowisko i Zielona Transformacja,” podejmując kluczowe wyzwania takie jak łagodzenie zmian klimatycznych, raportowanie emisji i śladu węglowego oraz zrównoważone życie.

Szczegóły wydarzenia:

  • Kiedy: 13-15 września
  • Gdzie: Warszawa, Brain Embassy oraz online

Łączna pula nagród w wysokości 15 000 PLN zostanie przyznana trzem najlepszym zespołom podczas hackathonu w Warszawie. Nagrody są następujące:

  • I miejsce: 10 000 PLN
  • II miejsce: 3 000 PLN
  • III miejsce: 2 000 PLN

Dodatkowe nagrody zostaną ogłoszone wkrótce!

To jednak nie wszystko. Zwycięzca polskiego hackathonu weźmie udział w ogólnoeuropejskim finale, gdzie 10 najlepszych zespołów z Europy będzie rywalizować o trzy nagrody o łącznej wysokości 9 000 EUR oraz 100 godzin eksperckiego mentoringu.

Wyzwaniami tej edycji są:

  • Emissions and Carbon Footprint Reporting: Wykrywanie oszustw związanych z offsetami emisji oraz tworzenie rozwiązań zwiększających transparentność.
  • Sustainable Living: Optymalizacja usług dla firm dostarczających energię elektryczną, gaz, ogrzewanie, wodę, zarządzanie odpadami, łączność itp.
  • Climate Change Mitigation: Monitorowanie poziomu morza i erozji wybrzeży, odporność społeczności i siedlisk, zapobieganie problemom związanym z klimatem.

Rejestracja trwa tylko do 5 września. Można się zarejestrować, korzystając z poniższego linku.

Udział w wydarzeniu jest bezpłatny.

Projekt „EkoLOGICZNI studenci i doktoranci”

Zapraszamy do śledzenia strony internetowej www.ekologiczni.uwb.edu.pl

Bezpłatna Akademia dla Full-stack Developerów. Zgłoszenia do 25.09.2024 r.

Sourcery Academy for Developers – bezpłatne, około 3-miesięczne szkolenie dla osób zainteresowanych zawodem Full-stack Developera. Uczestnicy Akademii będą szkolić się pod okiem naszych najlepszych ekspertów! Po zakończeniu Akademii, najlepszym absolwentom zostanie zaproponowana praca.

 

Rejestracja trwa do 25 września do godz. 23:59

Link do rejestracji: https://admission.sourceryacademy.com/registration/bd442a06-3c6c-425b-9c46-08dc4e64e8a8

Więcej o Akademii znajdziesz pod linkiem: https://sourceryacademy.com/

Kiedy: październik – grudzień 2024

Forma: wykłady offline, dzięki którym nauczysz się Reacta i Spring Boota

Zadania: współpraca nad projektem grupowym i udział w spotkaniach zespołu

Wymiar czasowy: około 20 godzin tygodniowo

Certyfikat: otrzymasz certyfikat ukończenia kursu

Praca: najlepszym absolwentom zaproponujemy pracę!

Projekt szkoleniowy współfinansowany ze środków Ministra Nauki dla studentów i doktorantów uczelni wyższych.
Zadanie publiczne współfinansowane ze środków otrzymanych w 2024 r. od Ministra
Nauki w ramach konkursu „Organizowanie i animowanie działań na rzecz środowiska
akademickiego”.
Informacja prasowa
Rozpoczyna się nabór do czwartej edycji Studenckiej Akademii Biznesu – cyklu szkoleń
dla studentów i doktorantów z obszaru całej Polski, który ma za zadanie wyposażyć
osoby wkraczające na rynek pracy w kompetencje prawno-menedżerskie. Realizatorem
programu, współfinansowanego ze środków Ministra Nauki, jest Instytut Debaty
Publicznej.

VIII Edycja Konkursu PZPTS na najlepszą pracę dyplomową. Zgłoszenia do 30.09.2024 r.

olski Związek Przetwórców Tworzyw Sztucznych organizuje co roku konkurs na najlepszą pracę dyplomową z zakresu nowatorskiego zastosowania tworzyw sztucznych dla absolwentów uczelni wyższych.

Nasza inicjatywa zyskała w tym roku dodatkowe wsparcie. Grupa PRIMO, członek PZPTS, może przyznać dodatkową, specjalną nagrodę autorowi jednej z prac przysłanych w ramach konkursu. Szczegóły, w tym warunki, które dane praca musi spełnić, znajdziecie Państwo poniżej.

Nagroda specjalna od firmy Primo

O Grupie Primo:

Duńska Grupa Primo to wiodący europejski producent profili i uszczelek z tworzyw sztucznych termoplastycznych, oferujący innowacyjne i szyte na miarę rozwiązania dla różnych branż, w tym budownictwa, motoryzacji, elektrotechniki, medycyny i wielu innych. Nasze zaawansowane technologie i nowoczesne podejście sprawiają, że jesteśmy europejskim liderem w dziedzinie ekstruzji tworzyw sztucznych. Grupa Primo posiada swoje centra produkcyjne w wielu krajach, w tym w Polsce, Niemczech, Finlandii, Danii, Szwecji, Holandii i Chinach. (www.primo.com).

Jako firma Primo, z przyjemnością ogłaszamy wyróżnienie dla najlepszej pracy dyplomowej związanej z technologią ekstruzji tworzyw termoplastycznych.

Nagroda specjalna obejmuje:

  • 4-tygodniowy płatny staż w Centrum Technologii i Innowacji Grupy Primo.
  • Możliwość zdobycia praktycznego doświadczenia w nowoczesnym ośrodku rozwojowym.
  • Pracę nad realnymi projektami biznesowymi pod okiem naszych ekspertów.

 Zasady przyznawania wyróżnienia:

Wyróżnienie zostanie przyznane autorowi najlepszej pracy dyplomowej dotyczącej technologii ekstruzji tworzyw sztucznych

Prace będą oceniane przez komisję złożoną z ekspertów Grupy Primo oraz przedstawicieli PZPTS.

Wyniki zostaną ogłoszone do 31 stycznia 2025 r., razem z wynikami głównego konkursu.

Kto może zostać wyróżniony? Absolwenci uczelni wyższych, którzy zgłoszą swoją pracę dyplomową do VIII Edycji Konkursu PZPTS.

Praca musi dotyczyć innowacyjnych zastosowań technologii ekstruzji tworzyw sztucznych.

Serdecznie zapraszamy wszystkich zainteresowanych do udziału w konkursie i życzymy powodzenia!

Szczegóły: https://pzpts.pl/pr/833057/viii-edycja-konkursu-pzpts-na-najlepsza-prace-dyplomowa

Stypendia w Bawarii. Zgłoszenia do 01.12.2024 r.
W roku akademickim 2025/26 Bawaria po raz kolejny przyzna roczne stypendia absolwentom (posiadającym odpowiednie obywatelstwo) z Bułgarii, Chorwacji, Czech, Węgier, Polski, Rumunii, Rosji, Serbii, Słowacji i Ukrainy. Stypendium służy sfinansowaniu studiów podyplomowych (np. magisterskich), pobytu badawczego lub doktoratu na państwowym lub finansowanym przez państwo uniwersytecie lub instytucji szkolnictwa wyższego w Bawarii. Stypendium jest początkowo przyznawane na okres jednego roku i może zostać przedłużone na wniosek maksymalnie dwa razy (łącznie do trzech lat). Stypendium, wypłacane w dwunastu ratach, wynosi 11 208 euro rocznie (934 euro miesięcznie). Stypendyści posiadający co najmniej jedno dziecko mogą otrzymać dofinansowanie w wysokości 13 128 euro (1 094 euro miesięcznie).
Termin składania aplikacji upływa 1 grudnia 2024 r.

Zostań wolontariuszem w Akademii Przyszłości

Masz czas? Bo możesz zmienić życie dziecka, które nie wierzy w siebie

– zostań wolontariuszem w Akademii Przyszłości

Masz godzinę tygodniowo, którą możesz poświęcić na rozmowę, rozwijanie zainteresowań czy wspólną zabawę? Jest taki program społeczny, o którym jego podopieczni mówią: „Lubię Akademię Przyszłości za to, że wolontariusze są świetni i przez nich chce się dążyć do marzeń”. Do słów 10-letniej Oli, dwa lata młodszy Kacper dodaje: „Stałem się odważniejszy dzięki mojej wolontariuszce”. Możesz zmienić życie konkretnego dziecka z Akademii Przyszłości takiego jak Ola czy Kacper – wystarczą niewielkie gesty i godzina zaangażowania tygodniowo. Tyle trzeba, by zostać wolontariuszem programu.

Do Akademii trafiają dzieci z różnymi trudnościami – część z nich nie wierzy w siebie (58% uczestników minionej edycji programu), inne mają trudności w relacjach z rówieśnikami (39%). Wszystkie mają szansę na to, by zbudować pewność siebie i iść przez życie z podniesioną głową – a to wszystko dzięki wolontariuszom.

Masz czas, żeby być częścią tej zmiany? Wystarczy godzina tygodniowo. Dołącz do wolontariatu, wysyłając zgłoszenie za pośrednictwem strony www.akademiaprzyszlosci.org.pl.

Czym zajmuje się wolontariusz Akademii Przyszłości?

Akademia Przyszłości co roku rekrutuje ok. 2 tys. wolontariuszy i wolontariuszek z całej Polski. Wolontariusze przechodzą szkolenie, a następnie spotykają się z dziećmi 1:1 – raz w tygodniu w wybranej placówce, z którą współpracuje Akademia Przyszłości. To może być np. szkoła podstawowa lub świetlica środowiskowa. Wolontariusze poznają metody pracy z dziećmi, otrzymują narzędzia np. scenariusze zajęć i zawsze mogą liczyć na konsultacje oraz wsparcie ekspertów programu.

Zbudowanie wiary w siebie u dziecka wymaga regularności i czasu, a zmiany nie muszą pojawić się szybko. To praca pełna małych kroków, które dają szansę na coś trwałego. Doświadczenie Akademii pokazuje jednak, że już godzina tygodniowo przynosi znaczące efekty.

Dzieci z Akademii Przyszłości

Co roku Akademia Przyszłości obejmuje wsparciem ok. 2 tys. dzieci ze szkół podstawowych w całej Polsce. Jak wynika z danych: 58% podopiecznych programu nie wierzy we własne możliwości; 61% ma problem z koncentracją; 39% trudności w relacjach z rówieśnikami, z nieśmiałością zmaga się 35%; a 34% ma niską motywację do nauki.

Na początku edycji wolontariusz może spotkać się z dzieckiem podobnym do 11-letniego Tomka, który mówił: „Nie mam pasji i nie wiem, jak ich szukać. Ostatnio zapytali mnie o marzenie, też nie wiem. Nie umiem odpowiadać na pytania dorosłych”. Masz czas? Bo dzieci, takie jak Tomek, mogłyby dużo się od Ciebie nauczyć.

Twoją podopieczną może być dziewczynka podobna do 11-letniej Kaliny, która wyznała: „W szkole nikt nie zwraca na mnie uwagi, chyba dlatego, że cicho mówię. A ja po prostu chcę zniknąć, gdy ktoś zadaje mi pytanie. Potem ten stres siedzi we mnie długo i nie mogę nic zapamiętać z lekcji.”

Masz czas? Twoja godzina tygodniowo może wiele

Wolontariusze dzielą się z dziećmi tym, co mają najlepsze. Najczęściej jest to: uwaga, doświadczenie, serdeczny uśmiech, dobra rada, wspólne ćwiczenia albo gry. Po tak spędzonym czasie – w porównaniu z badaniami na początku edycji – w życiu dzieci zachodzą widoczne zmiany:

  • 81% wierzy we własne możliwości,
  • 76% ma ochotę na podejmowanie nowych wyzwań,
  • 75% podopiecznych potrafi nazwać swoje małe sukcesy,
  • 71% jest pewniejsze siebie,
  • 69% podopiecznych odkryło nowe marzenia i cele,
  • 65% dzieci wskazało, że łatwiej im rozmawiać z dorosłymi,
  • ponad połowa zauważyła, że jest bardziej cierpliwa.

Jak zostać wolontariuszem Akademii?

Krótka instrukcja:

  1. Wejdź na http://akademiaprzyszlosci.org.pl
  2. Wyślij swoje zgłoszenie.
  3. Czekaj na kontakt rekrutera, który umówi się z Tobą na spotkanie rekrutacyjne online.
  4. Podpiszesz umowę* i będziesz uczestniczyć we wdrożeniach, przygotowujących Cię do wolontariatu w Akademii.
  5. Wygospodaruj czas na spotkanie z jednym, wyjątkowym dzieckiem w swojej okolicy.

*Bezpieczeństwo dzieci jest dla Akademii Przyszłości priorytetem, dlatego przed podpisaniem umowy, zostaniesz poproszony o przedstawienie zaświadczenia o niekaralności. Dokument możesz pozyskać zarówno online, jak i stacjonarnie.

„Akademia Przyszłości jest megafajna”

Wolontariat w Akademii Przyszłości to wyjątkowa czasoprzestrzeń, w której dokonuje się zmiana – i to niejedna. Dotyczy dziecka, ale też wolontariusza. Osoba zaangażowana w relację z dzieckiem ma szansę poczuć swoją sprawczość. Jej/jego działania i pomysły realizowane na spotkaniach inicjują zmiany w życiu dziecka.

„Stałam się pewniejsza siebie, odkryłam nowe talenty oraz poznałam lepiej samą siebie” – mówi 11-letnia Iga. „Zmieniło się u mnie to, że po spotkaniu z wolontariuszką czułam się zawsze milej, byłam mniej cykorem” – mówi 11-letnia Tosia. „Więcej mówię i uśmiecham się” – tak ocenia swój udział w Akademii 10-letnia Kamila.

Wolontariuszka Akademii wyjaśnia, co dla niej jest ważne akurat w tym wolontariacie: „Czas, zainteresowanie i zaciekawienie dzieckiem to motywacja i radość sama w sobie. Moim motywatorem była pomoc dziecku, żeby uwierzyło w siebie i odkryło swoje talenty. To czego się zupełnie nie spodziewałam, a jest niesamowicie pozytywnym efektem ubocznym, jest ogromne poczucie spełnienia i satysfakcji”.

Dołącz do wolontariatu na www.akademiaprzyszlosci.org.pl i wspieraj Dziecko, które nie wierzy w siebie.

Program ambasadorski Grupy Budimex. Zgłoszenia do 02.09.2024 r.

X edycja konkursu na najlepszą pracę magisterską i licencjacką z zakresu skarbowości korporacyjnej. Zgłoszenia do 21.10.24 r.

Jesienna edycja programu Management Trainee 2024

Studencie, absolwencie – leciMY po więcej!

Dołącz do firmy, gdzie będziesz mieć odlotowe możliwości! Zapraszamy do aplikowania do jesiennej edycji programu Management Trainee 2024
w Biedronce. Przekonaj się, jak można rozwinąć skrzydła u największego pracodawcy w Polsce.

Management Trainee to prestiżowy program liderski, do którego zapraszamy absolwentów
i studentów ostatniego roku studiów, którzy marzą o dynamicznej i odważnej karierze zawodowej
w przyszłościowej branży retail. Jeśli chcesz rozkwitnąć zawodowo, rozwinąć kompetencje liderskie
oraz szybko awansować na stanowisko menadżerskie – dołącz do Biedronki.

Sprawdź, czy to właśnie Ciebie szukamy – zapoznaj się z profilem kandydata:

  • jesteś absolwentem do 2-3 lat po studiach lub kończysz studia na kierunkach takich jak: zarządzanie, logistyka, łańcuch dostaw, finanse i rachunkowość, e-commerce, marketing, ekonomia, metody ilościowe, big data lub inne kierunki biznesowe;
  • masz pierwsze doświadczenia zawodowe zdobyte w trakcie lub po studiach (praca, staże, organizacje studenckie);
  • masz wysokie zdolności interpersonalne i umiejętność pracy zespołowej;
  • posługujesz się językiem angielskim na poziomie B2 i wyżej – wymóg konieczny;
  • cechuje Cię determinacja oraz ambicja w osiąganiu celów i lubisz stale podnosić poprzeczkę;
  • umiesz rozwiązywać problemy i widzisz się w zmiennym środowisku pracy;
  • posiadasz umiejętność analitycznego i krytycznego myślenia;
  • jesteś elastyczny/a i gotowy/a na zmiany.

Jesienna edycja Programu Management Trainee rozpocznie się w listopadzie 2024r. Uczestnicy pierwsze miesiące spędzą na intensywnym wdrożeniu do organizacji pracując w dedykowanych działach. W tej edycji będą to kluczowe obszary biznesowe: logistyka, łańcuch dostaw, zakupy oraz finanse. Po dwóch latach od rozpoczęcia pracy w Biedronce, uczestnicy, po pozytywnej ocenie efektów ich pracy, otrzymają awans na stanowisko młodszego menedżera.

Uczestnikom programu Management Trainee oferujemy zatrudnienie oparciu o umowę o pracę, ze stawką 8000 zł brutto na start. Ponadto, stażyści mogą liczyć na udział w dedykowanym programie rozwojowo-szkoleniowym, opiekę Mentora oraz atrakcyjny pakiet ponad 20 benefitów i świadczeń pozapłacowych, m.in. kartę Multisport, prywatną opiekę medyczną, dodatkowe zasilenia e-kodów na zakupy w Biedronce i Hebe i wiele innych!

Aplikuj już dziś do jednego z 4 działów w Biurze Głównym Biedronki w Warszawie i rozpocznij swoją karierę zawodową w strukturach największej sieci detalicznej w kraju. Podejmij wyzwanie! Rekrutacja trwa do końca września.

Dowiedz się więcej na: Management trainee – Praca w Biedronce i opinie pracowników – Praca w Biedronce

PINK CHALLENGE - Zagraj o zdrowie i wygraj: 10 000 zł oraz staż! Nadsyłanie prac do 6.09.2024

Konkurs na kampanię promującą wykonywanie bezpłatnych badań profilaktycznych w kierunku raka piersi połączony z programem stażowym dla studentów!

Lubisz kreatywne zadania? Interesujesz się tematami dotyczącymi zdrowia?

Weź udział w naszym konkursie i stwórz koncepcję kampanii promującej wykonywanie bezpłatnych badań profilaktycznych w kierunku raka piersi!

Do 6 września prześlij swój projekt w formie prezentacji wraz z harmonogramem – zgodnie z regulaminem konkursu.

Wygraj:

  • 10 000 złotych (za zajęcie I miejsca) i płatny staż w Novartis Poland
  • możliwość dalszej pracy nad pomysłem, który do nas zgłosisz

Na czym polega konkursu?

Twoim zadaniem jest stworzenie koncepcji kampanii edukacyjnej dotyczącej profilaktyki raka piersi. Idea kampanii powinna zwracać uwagę na istotę badań profilaktycznych we wczesnej diagnostyce raka piersi, a dobrane narzędzia mają promować ich wykonywanie wśród kobiet i zwiększyć zgłaszalność na badania diagnostyczne.

Istotne jest wykazanie, że Twój pomysł przyniesie pozytywną zmianę na poziomie ogólnopolskim lub regionalnym w kontekście profilaktyki raka piersi. Propozycja konkursowa powinna uwzględniać zatem koncepcję kreatywną, plan wdrożenia, rekomendację partnerów lokalnych bądź ogólnopolskich, dzięki którym projekt będzie mógł być zrealizowany.

Zgłoszony projekt powinien zawierać:

  1. Dane uczestnika, tj. imię i nazwisko, nazwa uczelni, miasto, adres e-mail i telefon
  2. Tytuł projektu
  3. Opis projektu
  4. Planowane działania
  5. Harmonogram

Konkurs składa się z trzech etapów.

  • ETAP 1: WARSZTAT – KICK OFF KONKURSU

Spotkanie online, w trakcie którego opowiemy o założeniach konkursu oraz przedstawimy sytuację kobiet z rakiem piersi. W naszym spotkaniu udział weźmie m.in. Tomasz Rożek
z kanału „Nauka. To Lubię!” oraz lekarz i przedstawicielka organizacji pacjenckiej.

Aby wziąć udział w spotkaniu należy zarejestrować się klikając https://novartis.clickmeeting.com/pink-challenge-zagraj-o-zdrowie/register. Studenci, którzy nie będą mogli dołączyć do wydarzenia, ale chcą wziąć udział w konkursie, proszeni są o kontakt mailowy: zagrajo.zdrowie@novartis.com

  • ETAP 2: ZGŁOSZENIA PROJEKTÓW DO KONKURSU

Uczestnicy mają czas do 6 września na przygotowanie prezentacji konkursowej uwzględniającej koncepcję kreatywną, dobór narzędzi i partnerów oraz harmonogram działań. Prezentacja powinna być przesłana bezpośrednio na adres mailowy: zagrajo.zdrowie@novartis.com

  • ETAP 3: WYŁONIENIE ZWYCIĘSKICH PROJEKTÓW

Z listy zgłoszonych projektów zostanie wybranych 6 najlepszych propozycji, które zostaną przedstawione przez uczestników przed Kapitułą konkursu. Prezentacja odbędzie się w trakcie spotkania w wyznaczonym przez organizatora terminie (w Warszawie). O terminie oraz miejscu spotkania uczestnicy konkursu zostaną poinformowani drogą mailową.

Ważne terminy:

Jeśli nie możesz dołączyć do spotkania, wyślij maila na adres: zagrajo.zdrowie@novartis.com.

  • 09.2024 – termin przesyłania prac przez uczestników konkursu
  • II połowa września – wyłonienie 6 najlepszych projektów
  • wrzesień 2024 – spotkanie finałowe poświęcone prezentacji projektów oraz wyłonieniu zwycięzców konkursu!

W razie pytań dotyczących kwestii technicznych związanych z konkursem bądź prezentacją prosimy o kontakt: p.balwisz@brandlab.pl, 608 183 331.

REGULAMIN KONKURSU

Staż w Komisji Europejskiej. Zgłoszenia do 30.08.2024 r.

Więcej szczegółów: https://traineeships.ec.europa.eu/index_en

Projekt Młody Optometrysta
Aby uzyskać dostęp do wszystkich materiałów edukacyjnych wystarczy dokonać darmowej (!) rejestracji na stronie 😊
→ Co znajdziecie na stronie projektu?
Po rejestracji i zalogowaniu się na stronie, uzyskacie dostęp do platformy online, na której oddaliśmy  do Waszej dyspozycji szereg wykładów dotyczących okulistyki, optometrii czy fizyki. A wszystko to podzielone na odcinki o optymalnej długości 😊
→ Czym jest Kampus Johnson & Johnson?
Kampus to prawdziwa oferta extra – możliwość zdobycia bezcennej wiedzy oraz poszerzenie swojego doświadczenia w doborze soczewek kontaktowych pod okiem najlepszych w kraju Ekspertów! W trakcie 3 dni nasi specjaliści będą przekazywać Wam tajniki nabyte podczas wielu lat doświadczenia w kontaktologii. Zajęcia będą odbywać się w małych, kameralnych grupach, dzięki czemu nie będziecie narzekać na gwar utrudniający naukę 😊
→ Co zrobić, aby wziąć udział w Kampusie?
Wystarczy wykonać kilka prostych kroków:
1 – Utwórz konto na stronie dla profesjonalistów – www.jnjvisioncare.pl,
2 – Skorzystaj z naszej oferty e-learningowej,
3 – Prześlij filmik lub list motywacyjny na adres projektu – CentrumSzkolenioweVision@its.jnj.com wraz z wypełnionym formularzem zgłoszeniowym (znajdziesz go na stronie
Szczegółowe informacje w Regulaminie pod adresem:

Staże tłumaczeniowe w Komisji Europejskiej. Zgłoszenia do 30.08.2024 r.

Zgłoszenia przyjmowane są w ramach programu KE Blue BookStaże rozpoczynają się 1 marca 2025 r. i trwają pięć miesięcy. Formularz zgłoszeniowy oraz szczegółowe informacje można znaleźć na stronie https://traineeships.ec.europa.eu/index_en (serwis dostępny w wersji EN, DE i FR).

Akademia Jumpstart— program stażowy, który pomoże Ci rozpocząć przygodę w Badaniach Rynku

Jesteś studentem ostatnich lat lub świeżo upieczonym absolwentem?

Czy wiesz, że wiedza płynąca od konsumentów jest tym, co pcha świat do przodu? Nie ma dobrej reklamy ani programu telewizyjnego, nowego smaku czekolady ani nowej usługi streamingowej, która nie została zbadana przed jej uruchomieniem! Nasi globalni klienci (między innymi Mondelez, Haleon, Costa, Asahi) opracowują bardziej efektywne działania marketingowe oraz tworzą lepsze produkty dzięki partnerskiej współpracy z MetrixLab.

Jeżeli zastanawia Cię, co sprawia, że ludzie podejmują konkretne działania, a do tego masz pasję do opowiadania historii np. o tym, jak dobrze (lub nie) działa reklama czy produkt, Badania Rynku to odpowiednia branża dla Ciebie.

MetrixLab uruchamia Akademię JumpStart – program stażowy, w którym szybko i efektywnie szkolimy i rozwijamy młode talenty, aby stali / stały się wysokiej klasy profesjonalistami w zdobywania wiedzy od konsumentów! Od stażysty do Research Managera w ciągu maksymalnie dwóch lat!

Aplikuj i poznaj wyjątkową formułę, która czyni biznes i ludzi MetrixLab naprawdę wyjątkowymi.

JumpStart

Biorąc udział w JumpStart przez ponad 2 lata będziesz uczestnikiem/uczestniczką grupy, która weźmie udział w angażującym i starannie przygotowanym programie szkoleniowym.

Czego możesz się spodziewać w pierwszych dwóch latach pracy?

  • Managera-Opiekuna, a także współpracowników, którzy będą wspierać Cię na każdym kroku
  • 2-letniego planu rozwoju z jasno zdefiniowanymi celami na każdym jego etapie
  • Jasno wyznaczonych etapów rozwoju, w odstępach co 6 – 8 miesięcy
  • Kwartalnej ewaluacji Twojej pracy popartej feedbackiem
  • Możliwości zdobycia międzynarodowego certyfikatu z zakresu badań rynku
  • Nieograniczonego dostępu do szkoleń, abyś mógł / mogła się rozwijać i uczyć w szerszym kontekście
  • Możliwości zdobycia eksperckiej wiedzy, zapewniającej zrozumienie naszych kluczowych rozwiązań z zakresu marki, komunikacji oraz innowacji produktowej
  • Hybrydowego trybu pracy uwzględniającego Twoje preferencje, stawiającego na elastyczność, a jednocześnie zapewniający budowanie relacji zespołowych oraz możliwości uczenia się – nasze biuro jest w centrum Warszawy przy obu liniach metra
  • W drugim roku pracy, możliwości odbycia płatnego stażu (3-4 tygodnie) w dowolnie wybranym przez Ciebie biurze na terenie Europy (Paryż, Barcelona, Rotterdam, Mediolan, Londyn). W ramach stażu będziesz pracować z naszymi lokalnymi zespołami lub globalnym zespołem rozwoju produktów. Pozwoli Ci to jeszcze lepiej zrozumieć nasze rozwiązania, potrzeby klientów globalnych oraz da możliwość bycia współtwórcą/ współtwórczynią naszych innowacyjnych rozwiązań
  • I najważniejsze – zgranego zespołu, z dobrą i luźną atmosferą

Czy jesteś kandydatem do naszego programu? Tak, jeżeli masz:

  • Wysokie wyniki w nauce w ramach studiów z zakresu socjologii, marketingu, biznesu, psychologii, ekonomii, komunikacji
  • Dobra znajomość języka polskiego oraz angielskiego (w mowie i piśmie)
  • Doświadczenie w ilościowych badaniach w ramach zajęć na uczelni oraz rozumienie danych

Ale jesteś jeszcze lepszym kandydatem, jeżeli:

  • Chcesz rozpocząć karierę w badaniach rynku
  • Jesteś naturalnie ciekawy/a, zmotywowany/a oraz ambitny/a
  • Jesteś proaktywny/a, wykazujesz się inicjatywą oraz samodzielnością w rozwiązywaniu problemów
  • Pewnie komunikujesz swoje opinie lub racje
  • Posiadasz dobre umiejętności analityczne
  • Posiadasz umiejętność pracy samodzielnej oraz w ramach zespołu

Dodatkowe korzyści:

  • Praca hybrydowa (częściowo z domu, częściowo z biura w centrum Warszawy)
  • Ubezpieczenie
  • Opieka medyczna
  • Karta launchowa

Aplikuj na stronie  https://forms.office.com/r/H99mrCxwTJ

I weź udział w dniu oceny kandydatów, który odbędzie się w naszym biurze, w sierpniu 2024 r. Wybrani kandydaci rozpoczną pracę 2 września.

Lokalizacja: Warszawa

Typ pracy: Pełen etat

Instytut Pracy i Spraw Socjalnych zaprasza do składania prac na Konkurs na najlepsze prace magisterskie i doktorskie

16 września w Baker Tilly TPA ruszy kolejna edycja Akademii Audytora

Już 16 września w Baker Tilly TPA ruszy kolejna edycja Akademii Audytora. Profesjonalne, kilkutygodniowe szkolenie pomoże zdobyć Ci wiedzę niezbędną do pracy na projektach audytowych. To świetna okazja, by poznać podstawy pracy w tym zawodzie.

Najlepszy uczestnik Akademii wyjedzie na 4–tygodniowy staż do jednej z firm członkowskich międzynarodowej sieci Baker Tilly International. Na pozostałych czekają atrakcyjne bonusy. Po zakończeniu programu istnieje możliwość podjęcia stałej współpracy, gdzie otworzą się przed Tobą dalsze możliwości.

Program jest skierowany do wszystkich studentów i absolwentów kierunków ekonomicznych, którzy mogą poświęcić ok. 30 godz./tyg na współpracę. Ważna jest także komunikatywna znajomość j. angielskiego (min. B2).

Więcej szczegółów oraz formularz aplikacji można znaleźć na stronie: https://akademia-audytora.com/

Roczny program absolwencki. Firma Dr Irena Eris S.A.

Firma Dr Irena Eris S.A. zaprasza absolwentów studiów wyższych oraz osoby na ostatnim roku studiów do wzięcia udziału w programie Piękny Start. Jest to roczny program absolwencki, dzięki któremu osoby mają możliwość zapoznania się bliżej z pracą działów takich jak: E-Commerce, Trade Marketing oraz prognozowanie sprzedaży.

Szczegóły

VIII Edycja Konkursu PZPTS na najlepszą pracę dyplomową z zakresu nowatorskiego wykorzystania tworzyw sztucznych! Zgłoszenia do 31.01. 2025 r.

 

Polski Związek Przetwórców Tworzyw Sztucznych ogłasza konkurs z zakresu nowatorskiego zastosowania tworzyw sztucznych. Zasady, zakres i warunki uczestnictwa w Konkursie określa Regulamin dostępny na stronach: www.pzpts.pl

Termin nadsyłania prac upływa z dniem 30 września 2024 r.

 

Nagroda w konkursie –     5 000 złotych

Termin rozstrzygnięcia konkursu: do 31 stycznia 2025 r.

Formularz zgłoszenia znajdziecie Państwo w Regulaminie. Wraz z wypełnionym formularzem należy przedłożyć:

  • Jednostronne streszczenie pracy;
  • Opinię promotora lub recenzentów i ich pisemną zgodę na wykorzystanie opinii lub recenzji w Konkursie;
  • Inne dokumenty wymienione w Regulaminie

Pracę, formularz wraz z załącznikami należy w formie elektronicznej przesłać

na adres: office@tworzywa.org.pl, a oryginał formularza na adres:

Polski Związek Przetwórców Tworzyw Sztucznych

00-727 Warszawa, ul. Zbyszka Cybulskiego 3

Wszelkie informacje dotyczące Konkursu można uzyskać w biurze PZPTS: tel. 22 828 04 13 ; e-mail :office@tworzywa.org.pl

 

Promujemy nowatorskie rozwiązania dla zastosowania tworzyw sztucznych w gotowych wyrobach Promujemy nowatorskie technologie i organizację procesu przetwórstwa tworzyw sztucznych Upowszechniamy wiedzę na temat tworzyw sztucznych

Staramy się rozwijać zainteresowanie młodzieży akademickiej problematyką wykorzystania tworzyw

sztucznych

Polski Związek Przetwórców Tworzyw Sztucznych

  1. Zbyszka Cybulskiego 3, 00-727 Warszawa

tel.: +48 603 626 656, e-mail: office@tworzywa.org.pl www.pzpts.pl

REGULAMIN KONKURSU PZPTS 2024

III Konkurs na Najlepszą Pracę Magisterską Teraz Polska Turystyka. Zgłoszenia do 10.10. 2024 r.

Polska Organizacja Turystyczna i Fundacja Polskiego Godła Promocyjnego „Teraz Polska”, ogłosiły III edycję Konkursu na Najlepszą Pracę Magisterską Teraz Polska Turystyka.

Celem Konkursu jest wspieranie młodych utalentowanych osób, które wybrały turystykę jako ścieżkę swojej edukacji i kariery zawodowej. Zależy nam na promowaniu absolwentów, których zaangażowanie i obszerna wiedza na temat turystyki wykracza poza przeciętny poziom.

W Konkursie mogą brać udział Absolwenci studiów magisterskich, których praca magisterska:

– dotyczy turystyki krajowej lub zagranicznej turystyki przyjazdowej do Polski,

– uzyskała stopień bardzo dobry od Promotora i Recenzenta Pracy,

– została obroniona nie wcześniej niż 1 stycznia 2022 roku.

Na zgłoszenia prac magisterskich czekamy do 10 października 2024 r. pod adresem mailowym konkurs.tpt@pot.gov.pl. 

Informacje dotyczące Konkursu są dostępne na naszej stronie

Regulamin Konkursu na Najlepszą Pracę Magisterską Teraz Polska Turystyka – III edycja

Karta Zagłoszenia do Konkursu

VI edycja konkursu na najlepszą pracę dyplomową licencjacką, inżynierską lub magisterską na temat związany z sektorem rolno-spożywczym

II edycja projektu Spread Your Wings. Wspieranie rozwoju zawodowego uchodźców z Ukrainy w Polsce

II edycja projektu “Spread Your Wings

1. Indywidualny mentoring: Nasi doświadczeni pracownicy z UBS udzielają wsparcia w formie mentoringu, pomagając uczestnikom osiągać ich zawodowe cele.
  • Minimum 3 indywidualne spotkania z mentorem.
  • Zgłoszenia do mentoringu przyjmowane są do końca 31.08.2024 r.
2. Praktyczne szkolenia: Pakiet szkoleń dostosowanych do wymagań rynku pracy, uwzględniający potrzeby uczestników zgłoszone podczas mentoringu.
  • Czas trwania: 09-10.2024 r.
Szczegółowe informacje na temat szkoleń z poprzedniej edycji projektu można znaleźć w naszej Bazie Wiedzy.
Program szkoleniowy obejmuje:
  • Aktualne informacje na temat rynku pracy w Polsce.
  • Szkolenia dostosowane do wymagań rynku pracy.
  • Przygotowanie do rozmowy rekrutacyjnej.
  • Pomoc w przygotowaniu CV.
Wymagania dla kandydatów:
  • Znajomość języka angielskiego lub polskiego na poziomie komunikatywnym.
  • Projekt jest przeznaczony dla osób, które przyjechały do Polski po 24.02.2022 r.
Zapisy przyjmowane są do wyczerpania miejsc.
Szczegółowe informacje oraz materiały do reklamy dostępne są pod linkiem: https://drive.google.com/drive/folders/1kKt49e59yI-cQcJSku1IJ9yKrKe88nSf?usp=drive_link

Warsaw4PhD - Stypendium w grancie OPUS - Prof. Agnieszka Szumna - Instytut Chemii Organicznej PAN

Warsaw4PhD - Stypendium w grancie OPUS 25 - Prof. Rafał Loska - Instytut Chemii Organicznej PAN

Aplikuj na Staż z Lwem do ING Banku Śląskiego

Aplikuj na Staż z Lwem do ING Banku Śląskiego!

W ING Banku Śląskim trwa nabór do letniej edycji Stażu z Lwem. Proponowane są ciekawe oferty stażu w różnych obszarach.

Staż z Lwem to początek kariery, oparty o udział w realnych projektach i odpowiedzialnych zadaniach. To szansa na pracę pod okiem ekspertów ING. Podczas stażu zdobędziesz doświadczenie w wybranym przez Ciebie obszarze. Jeśli jeszcze studiujesz, nie ma problemu, elastycznie podejdziemy do czasu pracy, jeśli tego potrzebujesz i jeśli w wybranym obszarze jest taka możliwość.

W trakcie stażu masz szansę brać udział w cyklicznie organizowanych różnych eventach, konsultacjach specjalistycznych, webinarach i w inspirującym spotkaniu „LeadershipING” z przedstawicielem zarządu banku.

Szczegółowe informacje o programie stażowym, benefitach i procesie rekrutacji znajdziesz na stronie: Staż z Lwem

A tutaj znajdziesz aktualne oferty stażu.

Do your thing at ING!

Program Junior Staff podczas XXXIII edycji Forum Ekonomicznego

Jako Fundacja Instytut Studiów Wschodnich organizujemy Forum Ekonomiczne w Karpaczu. Z tego miejsca chciałabym serdecznie zaprosić chętnych studentów do współpracy w ramach programu Junior Staff podczas XXXIII edycji Forum.

W tym roku konferencja odbędzie się w dniach 3-5.09.24 r., a studentów będziemy zapraszać do odbywania praktyk w dniach od 29.08 do 06.09.24 r.

Czynności wykonywane w trakcie naszych wydarzeń są zależne od sekcji, do której student został przydzielony. Każda z nich zajmuje się czymś innym m.in. pomocą logistyczno-transportową, wydawaniem materiałów informacyjnych czy koordynacją działania sal seminaryjnych.

Praktyki poprzedzone są szkoleniami, podczas których uczestnikom przekazywane są niezbędne informacje dotyczące organizacji działań w czasie trwania konferencji.

Studenci poza zaliczeniem praktyk studenckich, będą mieli okazję do zdobycia cennego doświadczenia, nawiązania relacji z ludźmi ze świata biznesu i polityki oraz poznać zaplecze organizacyjne jednej z największych konferencji w Polsce.

Jak co roku studentom zapewniamy nocleg oraz wyżywienie.

Więcej informacji i formularz do zapisów można znaleźć na naszej stronie – Praktyki – FORUM EKONOMICZNE (forum-ekonomiczne.pl)

Serdecznie zapraszamy do współpracy!

Praktyk i staże Bank Pekao S.A. 2024

UOKiK zaprasza przez cały rok na praktyki studenckie oraz praktyki absolwenckie

Wszelkie informacje znajdują się na  stronie internetowej https://uokik.gov.pl/kariera#.

Campus Bemke prowadzi ogólnopolski program tutoringowy – Indywidualny Program Rozwoju

Trwa największa rekrutacja EY w roku, czyli Twój wymiar kariery

EY tworzy przestrzeń, w której rozwiniesz swój talent. Badaj finansowe fenomeny albo lataj w strategicznej stratosferze. Pokaż swój transformacyjny temperament lub dotknij fiskalnej finezji. Bez względu na to czy chcesz połączyć pracę ze studiami, czy jesteś już po studiach – każdy znajdzie coś dla siebie. Wejdź do multiwersum EY i mnóż możliwości rozwoju. Stwórz swój własny wymiar, w którym dotrzesz tam, gdzie chcesz. W EY uda się najszybciej, jak to możliwe.

Na kandydatów czekają m.in. szkolenia szyte na miarę, opieka doświadczonego counselora, elastyczny czas i miejsce pracy, platformy edukacyjne i psychoedukacyjne czy dodatkowy dzień wolny, który pracownicy mogą przeznaczyć na wolontariat. W zależności od zespołu oferowane też jest wsparcie w pozyskiwaniu cennych certyfikatów.
W zależności od zespołu, żeby wejść do multiwersum EY trzeba przejść zazwyczaj 3-stopniowy proces rekrutacji. Najpierw wybierz interesującą Cię ofertę i wyślij swoje CV. Jeśli rekruter da Ci zielone światło otrzymasz link do testów online – możesz je wypełnić wygodnie, bez wychodzenia z domu. Ostatni etap to rozmowy – z rekruterem i przedstawicielami zespołu, w którym będziesz pracować.

Dodaj swój talent do wieloświatów audytu, podatków, consultingu lub strategii i transakcji. Sprawdź oferty na www.zacznijpoziomwyzej.pl i aplikuj.

ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE Z EPAM POLAND!

Mamy przyjemność przestawić Wam unikalną szansę rozwoju w świecie IT dzięki bezpłatnym programom szkoleniowym oferowanym przez EPAM Poland! Dla początkujących inżynierów, programistów i pasjonatów testowania przygotowaliśmy 10 różnorodnych kursów, które otwierają drzwi do kariery w branży technologicznej.

W ofercie EPAM Poland także cztery szkolenia otwarte przez cały rok – naukę można rozpocząć w dowolnym momencie:

Programy szkoleniowe oferowane przez EPAM Poland są całkowicie bezpłatne. Wymagania spójne dla wszystkich szkoleń to znajomość języka angielskiego i stały pobyt na terenie RP.

Nie przegap szansy! Aplikuj już dziś, wypełniając formularz rekrutacyjny dostępny na stronie internetowej konkretnego szkolenia.

O EPAM:

EPAM Systems to wiodąca firma świadcząca usługi transformacji cyfrowej i inżynierii produktów, obsługująca klientów na całym świecie. W Polsce działamy od 12 lat, mając biura w Gdańsku, Katowicach, Krakowie, Łodzi, Warszawie i Wrocławiu. Obserwuj naszą stronę internetową: https://careers.epam-poland.pl/company i profile społecznościowe:

  1. https://www.facebook.com/EPAM.Poland/
  2. https://www.linkedin.com/company/epam-systems/
  3. https://www.instagram.com/epam.poland/

#EPAMPoland #IT #Rozwój #Programowanie #Testerzy #Inżynieria #BezpłatneSzkolenie

Międzynarodowy projekt Mentoring Across Borders
Mentorzy i mentorki reprezentują różne dziedziny – sprzedaż, HR, R&D, zarządzanie e-commerce, praca w NGO i wiele innych – a także różne kraje. Dzięki platformie https://eumentoring.eu/  mentee mają możliwość wyboru mentora/mentorki z ponad 10 krajów. Mentoring oparty jest o cykliczne spotkania przez 6 miesięcy (także online). W tym procesie mentee sam określa cele, jakie chcesz osiągnąć. 
 Szczegóły znajdują się tutaj: https://centrumwolontariatu.pl/?page_id=260 
oraz na stronie projektu: https://eumentoring.eu/ 
 Link zgłoszeniowy na Mentee: https://forms.gle/2hXyy9kuhMspvpKk7 

Darmowy kurs języka angielskiego

Szkoła języka angielskiego NaKońcuJęzyka.online przygotowała darmowy kurs języka angielskiego – który wymagany jest w ponad 30% wszystkich ogłoszeń w sprawie pracy. Osoby, które zapiszą się na niego, przez 5 dni otrzymują na swoją skrzynkę mailową lekcje, w których znajduje się:

  • powtórzenie zasad stosowania najważniejszych czasów gramatycznych w języku angielskim,
  • zestawy fiszek ze słownictwem branżowym z podziałem na IT i branżę medyczną oraz specjalistycznym słownictwem używanym w biznesie,
  • dowiesz się jak poprawnie napisać mail po angielsku,
  • rady jak skutecznie rozwijać umiejętność rozumienia ze słuchu,
  • informacje jak szybko przełamać barierę mówienia po angielsku.
Citi, programy edukacyjne dla studentów: Job Simulations

Kilka istotnych informacji:

  • to narzędzie jest darmowe dla studentów
  • studenci mogą rozwiązywać zadania w dowolnym momencie, mogą również przerwać każdy moduł i wrócić do jego wykonywania później
  • zadania zostały zaprojektowany tak, by uczyć praktycznych umiejętności
  • po ukończeniu każdego z modułów, studenci otrzymują e-certyfikat, który można zamieścić w CV i profilu na LinkedIn
  • platforma ta jest udostępnione tylko w języku angielskim
  • narzędzie to jest dostępne na stałe

Tutaj link do platformy: https://careers.citigroup.com/students-and-graduates/job-simulations.html#vitualprogram

Finance Customer Support Intern

Jeśli jesteś gotowy, aby rozpocząć swoją karierę w finansach, dołącz do naszego programu stażowego jako Finance Customer Support Intern. Więcej informacji możesz znaleźć tutaj: https://careers.tagvenue.com/jobs/926064-paid-internship-programme

III edycja Akademii Instytutu Finansów

Zachęcamy do zapoznania sie z materiałami na stronie internetowej: https://infin.gov.pl/akademia-finansow-2/o-akademii-instytutu-finansow/ 

Ogólnopolski projek pt. „Absolwent – nastawiONy na pracę!”, którego celem jest zwiększenie szans na zatrudnienie wśród studentów ostatniego roku oraz absolwentów szkół wyższych z niepełnosprawnościami
Studentko i Studencie!
Zapraszamy do wzięcia udziału w ogólnopolskim i darmowym projekcie pt. „Absolwent – nastawiONy na pracę!”, którego celem jest zwiększenie szans na zatrudnienie wśród studentów ostatniego roku oraz absolwentów szkół wyższych z niepełnosprawnościami.
Dlaczego warto?
Projekt ma na celu zwiększenie Twoich szans na znalezienie pracy po studiach. W trakcie udziału w projekcie otrzymasz indywidualne wsparcie specjalistów takich jak doradca zawodowy, pośrednik pracy i psycholog. Dodatkowo weźmiesz udział w szkoleniach i warsztatach, dzięki którym zostaniesz wyposażony w kompetencje cenione i poszukiwane przez pracodawców. W projekcie przewidzieliśmy także płatne programy stażowe, które pozwolą Ci na zdobycie pierwszych doświadczeń zawodowych bez obawy o wynagrodzenie. W trakcie stażu będzie nad Tobą czuwał mentor, który wesprze Cię w nowej sytuacji i nowym miejscu.
Jak wziąć udział?
Wystarczy zgłosić się do nas telefonicznie, mailowo lub przez stronę internetową projektu. Po
zgłoszeniu skontaktujemy się z Tobą i przeprowadzimy przez dalsze kroki związane z wypełnieniem dokumentacji projektowej. Po przejściu przez część formalną oddamy Cię pod opiekę doradcy zawodowego, który przygotuje dla Ciebie Indywidualny Plan Działania i skoordynuje dalsze kroki.
Pamiętaj, że liczba miejsc jest ograniczona. Możemy przyjąć do projektu tylko 100 osób!
Zgłoś się już dziś!
Nie czekaj i skorzystaj z darmowej szansy na zwiększenie swojej konkurencyjności na rynku pracy.
Zadzwoń teraz: +48 605155225
Lub zgłoś się przez stronę internetową: www.absolwent.kson.pl

„ABSOLWENT – nastawiONy na pracę!”

Informacji na temat projektu: www.absolwent.kson.pl

Głównym celem projektu jest zwiększenie zatrudnienia wśród niepełnosprawnych absolwentów szkół wyższych oraz studentów ostatniego roku studiów. Projekt zakłada wsparcie dla 100 uczestników poprzez udzielenie im wszechstronnej i profesjonalnej pomocy w wejściu na rynek pracy i uzyskaniu zatrudnienia. Projekt realizowany jest w okresie od grudnia 2022 do września 2024. Zaplanowane w ramach projektu wsparcie,

którym objęci zostaną uczestnicy to:

  • Opracowanie Indywidualnego Planu Działania,
  • Pośrednictwo pracy,
  • Wsparcie psychologa,
  • Warsztaty i szkolenia,
  • Warsztaty z autoprezentacji,
  • Mentoring,

Informacji na temat projektu: www.absolwent.kson.pl

Europejski Bank Centralny
Praktyki w Europejskim Banku Centralnym

  • wymagany przynajmniej dyplom pierwszego stopnia
  • płynna znajomość języka angielskiego
  • posiadanie maksymalnie 12 miesięcy doświadczenia zawodowego

Wyszukiwarka praktyk